فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مفاهیم برند دارای 81 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مفاهیم برند
تعاريف متنوعي از برند ارائه شده است و رويكردهاي مختلفي در اين تعاريف وجود دارد. برخي از تعاريف از ديدگاه مصرفكننده است؛ برخي از منظر شركت و حتي پارهاي ديگر از تعاريف بر حسب هدفي كه دنبال ميكنند تشريح ميشوند.
مدتها بود كه برند تنها به عنوان بخشي از محصول فيزيكي قلمداد ميشد و بيشتر تعاريف برند، تعبيري از برند به عنوان يك واژه، نام و يا علامت داشت (اُرد،
- Urde
.
1999). امروزه برند چيزي فراتر از اين امور است. يك برند ارائه دهنده مجموعهاي از قولها و تعهدات است و به اعتماد، ثبات و پايداري و مجموعهاي تعريف شده از انتظارات اشاره دارد (ديويس،
- Davis.
2000). اين مجموعه قولها و تعهدات شامل خصوصيات و ويژگيهايي است كه خريدار ميخرد و حاصل آن رضايت اوست. ويژگيهايي كه يك برند را شكل ميدهد ممكن است واقعي يا غيرواقعي، عقلايي يا احساسي، ملموس يا نامرئي باشد (آمبلر،
- Ambler.
1992). اگرچه يك مصرفكننده ممكن است هيچگونه ارتباطي با يك محصول يا خدمت نداشته باشد ولي او ميتواند نوعي ارتباط با برند و ويژگيهاي آن داشته باشد (وبستر،
- Webster.
2000). اين ارتباط با برند و ويژگيهاي آن متأثر از ادراكات مشتري است و كاملاً ذهني است (وود،
- Wood.
2000) و همين ارتباط ضامن بقاي رابطهاي بلندمدت كسب و كار و مشتري است (فرنير،
- Fournier.
1998). در حقيقت، ادراك مشتريان از برند، خواه درست باشد خواه نادرست، مبناي تصميمگيري آنها براي خريد برند است (بوكر،
- Bowker.
2003). اگر برندي به طور دائم به عنوان ارائهدهنده استانداردهاي بالايي از كيفيت ادراك شود، با ارزش و قوي محسوب ميشود. بنابراين، درك اين موضوع كه چرا نويسندگان، برند را چيزي بيشتر و يا كمتر از مجموعه رابطههاي ذهني افراد نميدانند، در اينجا مشخص ميشود (برون،
- Brown.
1992). برندهاي قوي در دنيا داراي جايگاهي منحصر به فرد در ذهن مصرفكنندگان هستند و اين جايگاهها تقريباً براي تمام افراد در گوشه و كنار دنيا به يك نحو تفسير و تعبير ميشود (آنكل، كوكس و مكرايي،
- Uncles, Cocks and Macrae.
1995). مثلاً، وقتي شما به برند فدكس
...
پیشینه و مبانی نظری مفاهیم برند_1556647412_26329_5739_1129.zip0.26 MB |