فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه دارای 40 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1- مقدمه
15
2-2- مبانی نظری
15
2-2-1- عدم اطمینان محیطی
15
2-2-2- مشتری مداری
21
2-2-2-1- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی
22
2-2-2-2- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی
28
2-2-3- کارآفرینی
31
2-2-3-1- سیر تکاملی کارآفريني
31
2-2-3-2- جریان
های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی
33
2-2-3-3- گرایش کارآفرینانه
35
2-2-3-3-1- خطرپذیری
38
2-2-3-3-2- نوآوري
41
2-2-3-3-3- پیشگامی
43
2-2-3-3-4- رقابت تهاجمی
45
2-2-3-3-5- استقلال کاری
47
2-9- پیشینه تحقیق
49
2-3- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق
57
2-1- مقدمه
این فصل از پایان نامه به مرور مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختصاص دارد. در این فصل ابتدا به نظریه
ها و مدل
های ارائه شده درباره عدم اطمینان محیطی، مشتری مداری و کارآفرینی پرداخته شده و در ادامه تحقیقات انجام شده در خصوص متغیرهای تحقیق مرور می
شود. در انتها، یک جمع
بندی از ادبیات تحقیق به عمل آمده و چارچوب مفهومی تحقیق ارائه می
شود.
2-2- مبانی نظری
2-2-1- عدم اطمینان محیطی
...
مبانی نظری و پیشینه تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه_1553928342_24422_5739_1077.zip0.21 MB |