فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود دارای 80 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1- مقدمه
............................................................................................................................................... 16
2-2-1- مفاهيم مختلف سود
.................................................................................................................... 17
2-2-1-1- سود
....................................................................................................................................... 17
2-2-1-2- اهداف گزارشگري سود
......................................................................................................... 17
2-2-1-3- پيش بيني سود و استفاده کنندگان پيش بيني سود
.................................................................. 18
2-2-1-4- فوايد سود براي سرمايه گذاران
.............................................................................................. 19
2-2-2- مفاهيم مديريت سود
................................................................................................................... 20
2-2-3- انگيزه هاي مديريت سود
............................................................................................................ 23
2-2-3-1- قراردادهاي بين مديران و مالکان
............................................................................................ 23
2-2-3-2- قراردادهاي بين مديران و
بستانکاران
...................................................................................... 24
2-2-3-3- انگيزه هاي سياسي
.................................................................................................................. 24
2-2-3-4- انگيزه هاي مالياتي
.................................................................................................................. 25
2-2-3-5- تغييرات در مديران ارشد اجرايي
............................................................................................ 25
2-2-3-6- انگيزه هاي مربوط به نخستين عرضه عمومي
......................................................................... 25
2-2-3-7- کاستن از هزينه هاي معاملاتي
...
پیشینه و مبانی نظری مديريت سود و سياست هاي تقسيم سود_1556646395_26284_5739_1145.zip0.25 MB |