فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تجارت الکترونیک و بلوغ تجارت الکترونیک (فصل دوم) دارای 39 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1- مقدمه
...............................................................................................................................................................20
2-2-
تجارت الکترونیک
..........................................................................................................................................20
2-2-1- تعریف تجارت الکترونیک
..........................................................................................................20
2-2-2-مدل های تجارت الکترونیک
.....................................................................................................
..22
2-2-3-نفوذ تجارت الکترونیک در ایران و جهان
.................................................................................
.23
ج
2-3-بلوغ الکترونیک.................................................................................................................................25
2-3-1- تعریف بلوغ الکترونیک
........................................................................................................25
2-3-2-روش شناسی آمادگی الکترونیکی......................................................................................
26
2- 4-مدل های پذیرش تجارت الکترونیک در مطالعات پیشین..................................................
29
2-4-1-مدل های نظری
............................................................................................................................ ..29
2-4-1-1- مدل کا پی ام جی
........................................................................................................29
2-4-1- 2-مدل شرکت مشاوره امیساری......................................................................................
30
2-4-1- 3-مدل لوی و پاول...........................................................................................................
30
2-4-1- 4-مدل شورای بهره وری هنک کنگ..............................................................................
31
2-4-1- 5-مدل مارتین و ماتلای.................................................................................................
31
2-4-1-6- مدل کوپر و برگس.......................................................................................................
32
2 -4-1-7-مدل کاندال..............................................................................................................................
32
2-4-1-8-مدل گروه گارتنر...........................................................................................................
33
2-4-1-9-مدل میسرا و دینگرا
.....................................................................................................34
2-4-1- 10-مدل دلویت و تاچ.....................................................................................................
35
...
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تجارت الکترونیک و بلوغ تجارت الکترونیک (فصل دوم)_1553929618_24458_5739_1445.zip0.11 MB |