فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم) دارای 50 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فصل دوم: مباني نظري و ادبيات پژوهش
2-1مقدمه14
2-2 اهمیت و ضرورت پژوهش15
2- 3پیشینه پژوهش17
2-3-1مطالعات داخلی 17
2-3-2مطالعات خارجی20
2-4 مبانی نظری23
2-5تاثیر مهارت هاي PC بر كيفيت سرويس وب24
2-6تاثیر ريسك درك شده بر كيفيت سرويس وب32
2-7تاثیر محتويات وب سايت بر كيفيت سرويس وب 38
2-8تاثیر سهولت خدمات بر كيفيت سرويس وب 39
2-9تاثیر كيفيت خدمات وب بر رضايت مشتري 41
2-10تاثیر كيفيت خدمات وب بر تمايلات رفتاري 43
2-1مقدمه:
بانكداري الكترونيك به طور كلي انواع كانالهاي ارتباطي ميان بانك و مشتري حقيقي و حقوقي را شامل مي گردد برخي از اين سرويسها عبارتند از:
1- بانكداري مبتني بر وب و اينترنت2- بانكداري مبتني بر فناوري تلفنهاي همراه 3- بانكداري مبتني بر تلفن 4- بانكداري كيوسكي 5- بانكداري به كمك فكس 6- پيام كوتاه 7- بانكداري مبتني بر دستگاه خودپرداز 8 - بانكداري مبتني بر كارتهاي هوشمند و
از نتايج و دستاوردهاي اساسي اينترنت و IT بانكداري الكترونيك است و براهميت آن به دليل افزايش روزافزون تعامل اقتصادي كشورها با يكديگر روز بروز افزوده ميشود و همچنين بر مبناي تمايل بشر به راهكارهاي ساده¬تر، در انجام كارهاي مالي و اقتصادي نيز نيازمند بازنگري و نوآوري به¬علاوه تسهيل در بروكراسي نظام بانكي مي-باشيم(سیدجوادین،1386: 19)
پس از پيدايش IT، نخستين ساختاري كه به دستاوردهاي شبكه و اينترنت پي برد سيستم بانكي بود سيستمهاي بانكي از اين ابزار به عنوان عاملي جهت ايجاد يكپارچگي و افزايش دامنه فعاليت استفاده نمودند اين عوامل مقدمه تكريم واقعي ارباب رجوع مي باشند عوامل بسيار اساسي استفاده سيستم-هاي بانكي از بانكداري الكترونيك، افزايش ضريب امنيت در تبادلات مالي و به صفر رساندن هزينه سنگين اين نقل و انتقالات مي باشد(پژوهشكده پولي و بانكي ؛ 1382)
البته بايد به اين نكته توجه نمود كه بانكداري الكترونيك موضوعي نيست كه كه به¬توان سليقهاي با آن برخورد نمود بلكه اجبار قرن 21 به تمام كشورهايي است كه خواهان تعامل با دنياي پيشرفته امروز و رشد اقتصادي مي باشند(نيازي،1387: 25)
بانكداري الكترونيك براي بانكها نيز بسيار سودمند است چرا كه علاوه بركاهش هزينه عمليات بانكي سبب كاهش خطاي انساني در انجام امور مالي نيز ميگردد همچنين لزوم به نگهداري و استفاده از پول نقد از بين مي رود كه اين موضوع نيز از چند جهت بسيار مهم است، اول آنكه استفاده از پول نقد در انجام معاملات روزانه، موجب اصطحلاك پول شده و در نهايت سالانه هزينه هنگفتي به كشور تحميل ميگردد كه با استفاده از بانكداري الكترونيك اين مبلغ به نفع كشور صرفهجويي ميشود، ديگر آنكه نگه¬داري پول نقد، سبب خارج شدن حجم زيادي از اعتبارات و پول از چرخه نظام اقتصادي كشور ميشود كه سبب تورم و نقدينگي است، اما با استفاده از بانكداري الكترونيك، كارهاي بانكي به صورت اعتباري انجام ميشود و پول در چرخه نظام اقتصادي كشور باقي ميماند نتيجه مهم بانكداري الكترونيكي آن خواهد بود كه در سالهاي آتي تركيب تكنولوژي اطلاعات با تجارت سبب ايجاد عصر بازرگاني الكترونيك به صورتي فراگير خواهد شد(نيازي،1387: 26)
ادبیات تحقیق و پیشینه بانکداری الکترونیکی (فصل دوم)_1546722935_20428_5739_1090.zip0.12 MB |