خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری پژوهش خود نظم بخشی رفتار

پیشینه ومبانی نظری پژوهش خود نظم بخشی رفتار

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری پژوهش خود نظم بخشی رفتار دارای 51 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


تعاریف و مفاهیم خود نظم بخشی
خودنظم بخشی رفتار
طبق نظر بندورا اگر اعمال تنها بوسیله پاداش و تنبیه بیرونی تعیین می
شدند، مردم شبیه بادبادک عمل می
کردند و هر لحظه تغییر جهت می
دادند تا خود را به عواملی که بر آنها تأثیر می
گذارد وفق دهند. با مردم غیر اصولی رفتار به دور از اخلاق و با مردم درستکار رفتار شرافتمندانه داشتند. حال اگر تقویت
کننده بیرونی و درونی رفتار را کنترل نمی
کنند پس چه چیزی آن
را کنترل می
کند؟ پاسخ بندورا این است که رفتار آدمی رفتار خود نظم داده شده است. انسان از تجربه مستقیم و غیر مستقیم معیارهای عملکرد را می
آموزد سپس آن معیارها پایه
ای می
شوند برای ارزیابی
های فرد. اگر عملکرد فرد در موقعیت
ها با معیارهای او هماهنگ بود مثبت ارزیابی می
شوند و اگر هماهنگ نبود منفی ارزیابی می
شود. از نظر بندورا تقویت درونی حاصل از ارزشیابی شخصی از تقویت بیرونی نیرومندتر است (هرگنهان


1.Hergenhan
2.Aksan
، 2009).
یادگیری خود تنظیمی یک چشم انداز مهم در پژوهش
های اخیر روان
شناسی تربیتی است (آکسان
3.Ryan
، 2009). این رویکرد از سال 1980، مطرح شد و به واسطه اهمیتی که در یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش
آموزان دارد شهرت فزآینده
ای پیدا کرده است (ریان
4.Goudas
5.Zimmerman
و پینتریج

، 1997؛ نقل از احمدی پور، 1387).
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری پژوهش خود نظم بخشی رفتار_1550077295_22254_5739_1263.zip0.13 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت