لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت.ppt( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد اسلاید 66 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت
حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت.
ادواردز دمینگ
بهبود مداوم کیفیت
تعاریف:
مشتري خارجي (خارج از دستگاه): مشتري يا كاربر اطلاعات كه خارج از سازمان ميباشد.
مشتري داخلي: شخص و يا بخش ديگر از همان سازمان كه اطلاعات را دريافت و استفاده مي كند.
توانایی اندازهگيري: ميانگين توان دوم خطاي فرآيند اندازهگيري نسبت به خطاي كل مورد نظر کوچک است.
پايداري فرآيند: وضعیتی كه تغييرات فرآيند به طور كل شامل مؤلفههاي تصادفي است.
توانایی فرآيند: تغييرات تصادفي یک فرآيند پايدار كه از مقتضیات و پارامتر های مورد نظر مشتری و از حدود ان تغییرات كوچكتر و کمتر است.
بهبود مداوم کیفیت
فلو چارت بهبود مداوم کیفیت
بهبود مداوم کیفیت
شناسايي مشخصههاي مهم محصول
از طر یق نظر سنجی از کاربران
تهیه و گسترش روند نماي فرايند
سه ویژ گی مهم آن عبارتند از:
اول اينكه چرخه فرايندها ترسيم و نقاط تصميمگيري، گردش فرايندها و مشتريان براي هر مرحله مشخص شود.
دوم، متوليان و مسئولان هر مرحله ازفرايند مشخص شوند
سوم، متغيرهاي اصلي فرايند (عواملي هستند كه در هر تكرار فرايند
....
پاورپوینت ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت_1642196380_54731_5739_1420.zip2.02 MB |