خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
قیمت : 25,000 تومان
پارپوینت آموزش نرم افزار spss  و کار با داده ها و توابع در spss
پارپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت  ( صورت سود و  زیان و اطلاعات مربوط )
پاورپوینت ( صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط )
قیمت : 25,000 تومان

پاورپوینت مقدمات روش تحقیق درعلوم تربیتی

پاورپوینت مقدمات روش تحقیق درعلوم تربیتی


پاورپوینت مقدمات روش تحقیق درعلوم تربیتی

در قالب فایل ppt، در 160 اسلاید وقابل ویرایش


بخشی از فایل:

پژوهش وکنجکاوی از تمایلات طبیعی بشر است وروشهای تحقیق در حقیقت ابزارهای دستیابی به حقیقت هستند. پیشرفت های علمی بشر تا حدودی مرهون روشهای شناختن ودانستن است.
هدف کلی این واحد درسی آن است که دانشجویان را به طور مقدماتی باشیوه های تحقیق درعلوم تربیتی وروان شناسی آشنا کند تا آنان بتوانندضمن اینکه بااصول علمی تحقیق آشنامی شوند،یافته های پژوهش درعلوم انسانی را مورد مطالعه قرار دهند.

نظریه عبارت است از مجموعه ای ازروابط درونی ساختها(مفاهیم) ، تعاریف وقضایایی که دیدگاه منظمی ازپدیده ها راازطریق تعیین روابط بین متغیرها به منظور تبیین ، پیش بینی وکنترل پدیده ها مشخص می کند.

هدف نهایی و آخرین جنبه از علم ، ساخت نظریه(نظریه پردازی) است یعنی دسترسی به علم نظری.


فهرست مطالب

فصل اول
دانشجو در پایان این فصل باید بتواند:
1.بامنابعی که بشر برای حل مسائل بکار برده است ،آشناشود.
2.مراحل ومفروضات روش علمی را بیان کند.
3.دانش تجربی ونظری را بیان کند.
4.نظریه را تعریف کرده ، هدفها وویژگیهای آن را بیان کند.

فصل دوم
پس از مطالعه این فصل دانشجو باید:
1.تعریفی از تحقیق و ویژگیهای آن را بیان کند.
2.مراحل تحقیق را نام ببرد.
3. متغیر وانواع آنرا تعریف کند.
4.ملاحظات اخلاقی تحقیق را ذکر کند.

فصل سوم
پس از مطالعه این فصل دانشجو باید :
1. فعالیت های لازم برای انتخاب و بیان یک مسأله پژوهشی را بیان کند.
2. ضمن تعریف مسأله ، انواع ، نقش و ملاک های تدوین فرضیه را بیان کند.

فصل چهارم
پس از مطالعه این فصل دانشجو باید:
. اهداف مطالعه منابع مربوط به موضوع مورد تحقیق را نام ببرد.
2. با منابع مقدماتی واصلی در حوزه آموزش وپرورش آشنا شود.
3. تدابیر لازم جهت استفاده از منابع را بداند.

فصل پنجم
پس از پایان فصل دانشجو باید:

1. جامعه پژوهشی را تعریف کند.
2. ضمن تعریف نمونه گیری ، انواع آن را بیان کند.
3. روشهای بر آورد حجم نمونه را بیان کند.

فصل ششم
پس از پایان این فصل دانشجو باید:

1. با ماهیت واهداف پژوهش تاریخی آشنا شود.
2. مراحل پژوهش تاریخی را نام ببرید.
3. منابع مدارک تاریخی را بشناسد.

فصل هفتم
پس از پایان این فصل دانشجو باید:

1. موارد استفاده تحقیق زمینه یابی را نام ببرد.
2. درباره تحقیق پرسشنامه ای توضیح دهد.
3. درباره تحقیق مصاحبه ای توضیح دهد.

فصل هشتم
دانشجو در پایان فصل باید :

1. ماهیت و ویژگیهای آزمایش و علیت رابیان کند.
2. مراحل تحقیق آزمایشی را نام ببرد.
3. ملاکهای اعتبار درونی و بیرونی را بداند.

فصل نهم
دانشجو پس از مطالعه این فصل باید:

1. ضمن تعریف طرح تحقیق ،ضرورت آنرا بیان کند.
2. انواع طرحهای شبه آزمایشی و آزمایشی را مشخص کند.

فصل دهم
در پایان این فصل دانشجو باید:

با انواع طرحهای گسترش یافته از طرحهای آزمایشی آشنا شود

فصل یازدهم
در پایان این فصل دانشجو باید :

با انواع طرحهای نیمه آزمایشی آشنا شود.

فصل دوازدهم
دانشجو پس از پایان این فصل باید:

با نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات آشنا شود.



فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پاورپوینت مقدمات روش تحقیق درعلوم تربیتی_1623662806_49151_5739_1395.zip1.48 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت