پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392) داری 5 صفحه وقابل ویرایش وبا فرمت ورد
بازاریابی: بازاریابی یک فرایند اجتماعی- مدیریتی است که به وسیلهی آن، افراد و گروهها، نیازها و خواستههای خود را از طریق تولید، عرضه و مبادلهی کالاهای مفید با دیگران، تأمین میکنند (کاتلر، 1384؛ به نقل از طهماسبی، 1392).
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این تحقیق متغیر بازاریابی، توسط پرسشنامه استاندارد مبتنی بر مدل تای توی هین (2006: 106) در چهار بعد اعتماد، تعهد، تضمین و مدیریت ارتباط با مشتری سنجیده شده است.
پرسشنامه دارای فهرست زیر می باشد
تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه
تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه
• تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده ها
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
منابع
پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392)._1623225143_48953_5739_1495.zip0.02 MB |