خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
60 سوالی پرسشنامه فراشناخت
60 سوالی پرسشنامه فراشناخت
قیمت : 12,000 تومان
ID 56 سبک هویت برزونسکی
ID 56 سبک هویت برزونسکی
قیمت : 12,000 تومان
MMPI  پرسشنامه فرم بلند
MMPI پرسشنامه فرم بلند
قیمت : 12,000 تومان
PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند
PBSپرسشنامه مجموعه شخصیت جامعه پسند
قیمت : 12,000 تومان

پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392).

پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392).

پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392) داری 5 صفحه وقابل ویرایش وبا فرمت ورد


بازاریابی: بازاریابی یک فرایند اجتماعی- مدیریتی است که به وسیله‌ی آن، افراد و گروهها، نیازها و خواسته‌های خود را از طریق تولید، عرضه و مبادله‌ی کالاهای مفید با دیگران، تأمین می‌کنند (کاتلر، 1384؛ به نقل از طهماسبی، 1392).
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
در این تحقیق متغیر بازاریابی، توسط پرسشنامه استاندارد مبتنی بر مدل تای توی هین (2006: 106) در چهار بعد اعتماد، تعهد، تضمین و مدیریت ارتباط با مشتری سنجیده شده است.



پرسشنامه دارای فهرست زیر می باشد

تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه
تعریف عملیاتی متغیر پرسشنامه
مولفه های پرسشنامه و پرسشنامه
تحلیل بر اساس مولفه های پرسشنامه
تحلیل ( تفسیر) بر اساس میزان نمره پرسشنامه
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده ها
پایایی ابزارهای جمع آوری داده ها
منابع


فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پرسشنامه استاندارد بازاریابی(طهماسبی زاده، 1392)._1623225143_48953_5739_1495.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 12,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت