خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل دوم) در 60 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

مقدمه
اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی یک اختلال رشدی در کودکان است که با الگوی پایدار بی توجهی یا بیش فعالی/ تکانشگری مشخص می شود که نشانه ها در مقایسه با سطوح رشدی کودکان فراوان و شدید هستند (انجمن روانشناسی آمریکا، 1994، به نقل از واکر ،2010).همچنین این اختلال یکی از شایعترین اختلالات رفتار کودکان است. که در 4 درصد سنین مدرسه تأثیر می گذارد. تحقیق طولی اخیراً نشان می دهد که بیش از 50 تا 70 درصد کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی تا بزرگسالی نشانه های عمده بالینی را خواهند داشت (عطائی، 1390).
بسیاری از نوجوانانی که تشخیص اختلال نارسائی توجه/بیش فعالی دارنداز کودکی نسبت به نوجوانان عادی مشکلات بیشتری را تحمل می کردند، این مشکلات شامل افزایش مشکلات عقلی، مشکلات بین فردی، رها کردن مدرسه، آمار بالای تصادفات و استفاده از مواد روانگردان بود ( اسمیت و همکاران، 2000).

اختلالهای دوران کودکی
اکثر کودکان در جریان رشد، مشکلات هیجانی و رفتاری خاصی پیدا می کنند که معلول فشارهای رشد و انطباق با انتظارات خانواده و اجتماع است. کودکان در اثر رشد و نمو سریع، جمعیت منحصر به فردی هستند. هر یک از نظریه های موجود، بر عامل خاصی به مقوله سبب شناسی این مشکلات در کودکان تأکید می کند. ولی ضعف نظریه ها در تبیین کامل رشد در سنین مختلف و در حوزه های مختلف، منجر به پذیرش دیدگاه جامع تری به نام بوم شناختی شده است. دیدگاهی که عوامل درون کودک، خانواده و اجتماع را که تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم بر کودک دارند، در نظر می گیرد. در این دیدگاه پیشرفت های رشدی کودک در یک حوزه با پیشرفت های رشدی کودک در حوزه های دیگر رابطه دارد. وانگهی داشتن مشکل در هر یک از حوزه های اصلی رشد بر رشد کودک در آینده تأثیر می گذارد(دادستان، 1366).

فهرست مطالب ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل 2 پایان نامه) به صورت زیر می باشد:
مقدمه
اختلالهای دوران کودکی
ملاک های رفتار نابهنجار در کودکان
طبقه بندی اختلا لهای کودکان
پیشینه ی تاریخی اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی
تعاریف اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ملاک های تشخیصی ADHD بر اساسDSM- IV – TR
الف – علائم و نشانه های بی توجهی
ب- نشانه های بیش فعالی
ج– نشانه های تکانشی بودن
اختلال نارسایی توجه با / بدون جنبشی (ADD+Hیا ADD-H)
همه گیر شناسی
سبب شناسی
متغیرهای عصب زیست شناسی (زیستی – عصبی)
سموم محیطی و تغذیه
عوارض قبل از تولد
رفتار والدین
تشخیص
مصاحبه و فنون شرح حال
خانواده و تاریخچه روانپزشکی فرد
تاریخچه طبی و رشدی
وضع سلامت ضعیف مادر
ابزارهای سنجش استاندارد
معیارهای تشخیصی انجمن روان پزشکی امریکا
آزمون های عصب روان شناختی
سنجش مبتنی بر کلینیک
تشخیص افتراقی
مراحل ارزیابی اختلال بیش فعالی
اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی و ملاحظه های مربوط به جنسیت
راهبردهای درمان
دارو درمانی
اثرات رفتاری داروهای محرک
اثرات بر کنترل رفتاری و توجه
اثرات بر عملکرد شناختی و تحصیلی
اثرات بر روابط اجتماعی
درمانی
رفتار درمانی
درمان شناختی- رفتاری
پیشینه درمان شناختی - رفتاری
درمان شناختی رفتاری برای کودکان و نوجوانان
پیش نیاز آموزش مهارتها در درمان شناختی - رفتاری
راهبردهای درمان شناختی - رفتاری
درمان چند الگویی
مقدمه
اختلالهای دوران کودکی
ملاک های رفتار نابهنجار در کودکان
طبقه بندی اختلا لهای کودکان
پیشینه ی تاریخی اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی
تعاریف اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی
ملاک های تشخیصی ADHD بر اساسDSM- IV – TR
الف – علائم و نشانه های بی توجهی
ب- نشانه های بیش فعالی
ج– نشانه های تکانشی بودن
اختلال نارسایی توجه با / بدون جنبشی (ADD+Hیا ADD-H)
همه گیر شناسی
سبب شناسی
متغیرهای عصب زیست شناسی (زیستی – عصبی)
سموم محیطی و تغذیه
عوارض قبل از تولد
رفتار والدین
تشخیص
مصاحبه و فنون شرح حال
خانواده و تاریخچه روانپزشکی فرد
تاریخچه طبی و رشدی
وضع سلامت ضعیف مادر
ابزارهای سنجش استاندارد
معیارهای تشخیصی انجمن روان پزشکی امریکا
آزمون های عصب روان شناختی
سنجش مبتنی بر کلینیک
تشخیص افتراقی
مراحل ارزیابی اختلال بیش فعالی
اختلال نارسایی توجه / فزون جنبشی و ملاحظه های مربوط به جنسیت
راهبردهای درمان
دارو درمانی
اثرات رفتاری داروهای محرک
اثرات بر کنترل رفتاری و توجه
اثرات بر عملکرد شناختی و تحصیلی
اثرات بر روابط اجتماعی
درمانی
رفتار درمانی
درمان شناختی- رفتاری
پیشینه درمان شناختی - رفتاری
درمان شناختی رفتاری برای کودکان و نوجوانان
پیش نیاز آموزش مهارتها در درمان شناختی - رفتاری
راهبردهای درمان شناختی - رفتاری
درمان چند الگویی
مفهوم خود
خودپنداره
شخصیت و خودپنداره
اجزاء خودپندارنده
مطالعات انجام شده در داخل ایران
مطالعات انجام شده در خارج از ایران
منابع فارسی
منابع لاتین

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه بیش فعالی_1615572531_46811_5739_1832.zip0.09 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت