فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه بازیهای رایانه ای وپرخاشگری دارای 30 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای رایانه ای وپرخاشگری
فصل دوم:پیشینه و ادبیات پژوهش
تاریخچه بازیهای رایانه ای.......
پیدایش بنیاد ملی بازیهای رایانه ای.......
اثر بازیهای رایانه ای بر پرخاشگری........
محاسن بازی های رایانه ای......
معایب بازی های رایانه ای.......
مخرب ترین بازی های رایانه ای......
طرف داران ذاتی بودن پرخاشگری.
طرفداران منشاء اجتماعی پرخاشگری....
ناکامی-پرخاشگری..
عوامل خانوادگی پرخاشگری....
عوامل محیط(اجتماعی-فرهنگی)....
تاثیر باز های رایانه ای خشن بر روی پرخاشگری
وخشونت کودکان ونوجوانان.....
بیماری های روحی کاربران بازی های رایانه ای.....
معرفی برترین بازیهای رایانه ای با هویت ایران........
تاثیر بازیهای رایانه بر شخصیت مخاطبین......
پیشینه پژوهش در داخل کشور......
پیشینه پژوهش در خارج از کشور...
فصل دوم
ادبيات و پيشينه پژوهش
تاریخچه بازیهای رایانه ای :
در اوایل دهه 60میلادی رایانه وسیله ای خاص و تا حدودی تجملی به شمار می آمد که در دسترس
همگان نبود . راسل از دانشجویان دانشگاه ام آی تی نخستین بازی رایانه ای را با نام اسپیس وار
نوشت که روی رایانه ای به نام
PDP1
که اندازه ای در حدود یک اتومبیل داشت اجرا می شد و
داستان بازی همان جنگ سفینه ها بود که شما باید سفینه طرف مقابل را نابود می کردید .
بعد از آن شرکت آتاری در سال 1972 با «پینگ» ( یک بازی تنیس روی میز رایانه ای شده ) آغاز
شد و سپس هم در نظام سخت افزاری و هم در نظام نرم افزاری شروع به رشد کرد . مهاجمان
...
مبانی نظری و پیشینه بازیهای رایانه ای وپرخاشگری_1579467526_35883_5739_1994.zip0.03 MB |