خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی

مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران  و اهمیت کتاب‌های درسی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها دارای 19 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مبانی نظری وپیشینه تحقیق آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها
فصل دوم: مباحث نظری و پیشینه تحقیق
2-1.مقدمه
13
2-2.نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در ایران
13
2-3. اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها
15
2-4.معرفی اجمالی کتاب انگلیسی پایه هفتم
19
2-5. اهمیت ارزیابی کتاب‌های درسی
20
2-6.اهداف ارزیابی
21
2-7.پیشینه تحقیق در خارج از کشور
23
2-8.پیشینه تحقیق در داخل کشور
25
فصل دوم
مباحث نظری وپیشینه تحقیق
2-1. مقدمه
در این فصل تلاش بر آن است تا پس از نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در کشورمان، تصویر روشنی از جایگاه و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها، ارائه نمائیم و پس از معرفی اجمالی کتاب هفتم، به اهمیت ارزیابی کتاب‌های درسی بپردازیم و در پایان، پژوهش‌های انجام شده در داخل و خارج از کشور را، که مرتبط با موضوع هستند، مورد بررسی قرار دهیم.
2-2. نگاهی گذرا به آموزش زبان انگلیسی در ایران
اولین کتاب درسی که در ایران برای زبان انگلیسی تعریف شد به سال 1318 برمی‌گردد، که برای تدریس در مقطع شش ساله دبیرستان توسط گروهی از مؤلفان ایرانی و غیر ایرانی تدوین و منتشر گردید.
فروزنده(2011، به استناد علوی مقدم و خیرآبادی، 1391) در مورد اولین کتاب‌های زبان انگلیسی کشورمان می‌نویسد: " این مجموعه از روش آموزش مستقیم
.
Direct Method (DM)
و آموزش خواندن‌محور
.
Reading Method (RM)
با تنوع وسیعی از موضوعات در هر کتاب تبعیت می‌کرد. این شش کتاب از طراحی و فرایند تدریس یکسانی در هر درس برخوردار نبودند؛ به‌گونه‌ای که یک درس ممکن بود به معرفی قطعه‌ای ادبی در یک صفحه و بدون تمرین‌های مربوط به آن بپردازد و در درس دیگر فقط به دستور‌زبان خواه مرتبط یا نامرتبط با درس‌های پیشین و پسین اختصاص یابد." این مجموعه از کتاب‌ها حدود ربع قرن و تا سال 1343 که با مجموعه‌ای موسوم به کتاب‌های سطح‌بندی‌شده
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری و پیشینه آموزش زبان انگلیسی در ایران و اهمیت کتاب‌های درسی و تهیه و تدوین آنها_1579467110_35880_5739_1827.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت