خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول دارای 9 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول
فصل دوم: پيشينة تحقيق
تاريخچه :‌
پانزده سال پس از پايان جنگ جهاني دوم ،‌تبليغات آمريكايي، مسائل مربوط به خودروها، بزرگراه ها، الگوهاي جديد مصرف شهري و انفجار رسانه هاي تبليغاتي را به مرحله اي سوق دادند كه موفق ترين نقطه تاريخ آمريكا از سال هاي دهه بيست به بعد بود. با پشت سر گذاشتن قحطي دوران ركود اقتصادي و تنگناهاي زمان جنگ ،‌سود حاصل از تبليغات دو برابر شد و فقط در پنج سال ( از 1945 تا 1950 ) از 9/2 ميليارد دلار به 7/5 ميليارد دلار رسيد.
خيلي از خاطره انگيزترين آگهيهاي دهه پنجاه به طريقه متحرك سازي يا نقاشي‌هاي ثابت بود.
معروف ترين آنها، نقاشي متحرك ژل –ا بود كه كار مشترك موريس سنداك و سائول استينبرگ به حساب مي آمد. برخي از شخصيت هاي خلاق شده در آن زمان هنوز به كار گرفته مي‌شود مثل پريان در حال غرق پاك كننده آژاكس ،‌طوطي تيغ ژيلت، پنگوئن سيگار كول و اسپيدي آلكا- سلتزر.
زنان صرفاً در خدمت فروش نبودند بلكه به خريد اجناس كمك مي‌كردند. به تبع امروز نهي هايي كه در استفاده از زنان به عنوان معرف اجناس پيش آمد در نظام تبليغات ردپايي آشكار از توصيف مردانه به چشم مي خورد.
براي اينكه بخواهيم به موج تازه اي كه در تبليغات پديد آمده بود اشاره كرد بايد از آگهي آلكا-سلتزر ياد كرد كه در 1964 ساخته شد. اين آگهي درباره معده و اشتها بود. سال ها بود كه كودك كارتوني به نام اسپيدي آلكا –سلتزر مردم را زير سلطه خود داشت. اين كودك كلاهي قرصي شكل به سر داشت و با جيغ و داد و صداي حاصل از باز كردن شيشه نوشيدني ها ،‌مردم را سرگرم مي‌كرد. آژانس جك تينكر با بررسي اين كارتون تصميم گرفت كه به آن كمي طنز و واقع گرايي اضافه كند. فيلمي‌كه آن آژانس ساخت چيز زيادي براي نمايش نداشت اما خيلي سريع موفق شد كه مردم را به وجد در آورد و در آنها ايجاد هيجان كند. پيام آگهي اين بود :‌هيچ اهميت ندارد كه معده شما چه شكلي دارد ،‌اما اگر دوست نداريد معده تان از شكل بيفتد ،‌از آلكا –سلتزر استفاده كنيد. پس از مدتي ،‌اين فيلم به يك نمونه كلاسيك تبديل شد.
برنامه هاي تلويزيوني مرسوم در اواسط دهه شصت، كمدي هاي ديوانه وار بودند كه موقعيت هاي خيالي داشتند. آن موقع بهترين دوست اسبي سخنگو، بهترين همسر زني ساحره ،‌بهترين عمو موجودي اهل مريخ و بهترين مادر خودرو بود. با در نظر گرفتن آن زمان كمي عجيب به نظر مي آيد كه يكي از مهم ترين شخصيت هاي عامه پسند، شواليه اي سفيد به نام آژاكس باشد.
يكي ديگر از آگهي هاي جنجال برانگيز كه تاثير بزرگتري به جاي گذاشت ،‌گزارش سازمان جراحي عمومي‌بود كه در 1964 پخش شد. اين گزارش مربوط به سيگار، سرطان و خطر سلامتي بود.
ممنوعيت آگهي هاي سيگار در تلويزيون در 1971 بود.
آگهي هاي دهه هفتاد به لحاظ سبك ساخت و روش‌هاي مديريتي ،‌شباهت كامل با آگهي هاي دهه پنجاه داشت. در شروع اين دهه شرايط كساد اقتصادي ،‌فروش سخت را موجب شد.
در اواخر دهه شصت و اوايل دهه هفتاد، جنبش آزادي زنان به فعاليت هايي در ارتباط با تصوير عرضه شده از زنان در آگهي ها پرداخت.
با خارج شدن از روش‌هاي طنز آميز سدل مه ير ،‌صميميت ريني و رئاليسم پيتكا ‌،و نديوهاني فوسيتي راك ام تي وي تصاوير درخشاني را پايه ريزي كردند كه به وسيله گرافيك هاي رايانه اي و تمهيدات ويدويي و الكترونيكي به دست آمده بودند. اين آگهي‌ها با استفاده از تصاوير مهيج مونتاژ شده و موسيقي هاي تند به چشم بيننده حمله مي‌بردند. شورولت به عنوان
"
ضربان قلب آمريكا
"
خود را به اين روشن مرسوم واگذار كرد.
بالدين، هانتلي (2001).
فرق روابط عمومي و تبليغات :
تبليغات، يكي از وظايف روابط عمومي است ،‌اما آيا روابط عمومي‌با تبليغات يكي است ؟
روابط عمومي و تبليغات اگر چه با يكديگر تفاوت دارند اما چنان به هم نزديك اند كه برخي فاصله ميان آن ها را به باريكي تار مويي توصيف كرده اند و برخي هم معتقدند اگر تعريفي جامع از روابط عمومي‌داشته باشيم تبليغات را هم در بر مي‌گيرد.
البته بايد در نظر داشته باشيم كه در تبليغات ،‌هسته اصلي
"
پيام
"
نيست ،‌بلكه هسته اصلي معني است و معني هم چيزي است كه به شدت تابع عوامل فرهنگي ،‌تربيتي و اجتماعي مي‌باشد. در تبليغ مخاطب ،‌مي‌بايد به سرعت معني را درك كند و عكس‌العمل نشان دهد.
تبليغ يكي از كارهاي روابط عمومي است اما مهم اين است كه اين كار چگونه و با چه روشي به انجام مي رسد. تبليغ در روابط عمومي‌بايستي ( امتناعي ) باشد و امتناع كامل زماني صورت مي‌گيرد كه با رعايت اصول ارتباط و صداقت و شهامت انجام پذيرد. تبليغات مستقيم ،‌تبليغات زياد و تبليغاتي كه مبتني بر اصول علمي نيست ،‌ره به جايي نمي‌برد، در دانش روابط عمومي اين گونه روش‌ها كارآمد نيست.
تبليغ دروغ مخاطب را امتناع نمي‌كند. يكي از كليه هاي ارتباط در روابط عمومي‌درست و منطقي صداقت و روراستي است.
تبليغات هنگامي موفق مي‌شود كه ضمن استفاده از وسايل گوناگون تبليغ و انتخاب نوع آن و تناسب پيام ،‌با شرايط موجود، محيط تبليغ نيز از نظر رواني با آن موافق و مساعد باشد هر چند كه تبليغات هم به نوبه خود در تجهيز اين روند و راهكارهايي كه در پيش خواهد گرفت بسيار موثر است.
فلاحي، كيومرث، اسكويي ،‌عبدالله و همكاران ( 1384).
فروش به خودي خود رخ نمي‌دهد:
مسلماً سفارش گرفتن خود به خود صورت مي پذيرد. كسي تلفن مي زند و مي‌گويد ،‌آيا اين محصول را داريد ؟ چقدر عالي. اين مقدار لازم دارم. مشخصات را مي‌گيريم و فرم سفارش را پر مي‌كنيم. ولي اين فروش نيست. سفارش گرفتن است.
براي اين كه فروش انجام پذيرد، بايد كاري عمومي‌كه ناديده گرفتن آن امكان پذير نيست انجام دهيم – كاري كه طرف مقابل را وادار كند تا به ما جواب دهد. آن كساني كه بعد از اين كار به ما جواب مي‌دهند از روي تعريفي كه از ما شده مشتريان احتمالي ما خواهند بود و بايد توجه خود را كلاً به آن معطوف سازيم.
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی نظری تبلیغات،فروش محصول_1558082219_26925_5739_1627.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت