فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی دارای 34 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
خودتنظیمی:
3-3-1) خود تنظیمی رفتار:
ویژگی یادگیرندگان خودنظم جو:
نظریهها و الگوهای یادگیری خودتنظیمی:
نظریه زیمرمن:
جدول2-1: راهبردهای یادگیری خودتنظیمی زیمرمن و مارتینزپونز(1986)
نظریه ویگوتسکی:
نظریه بندورا:
الگوی پینتریچ:
الگوی بوکارتز:
مؤلفههای یادگیری خودتنظيمی:
2-4) زندگي در دو منطقه اقتصادي - اجتماعي متفاوت:
قشربندی
موارد قشربندی:
نظريه ماركس:
پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج از کشور:
منابع فارسی:
منابع لاتین:
خودتنظیمی
:
در رویکردهای شناختی-
رفتاری، تاکید بر ترغیب دانش
آموزان به وارسی، اداره و تنظیم
کردن رفتار خود است. تا اینکه به آنان اجازه دهند تا به
وسیله عوامل بیرونی کنترل شوند. در بعضی از مجامع، این روش "اصلاح شناختی رفتار" نامیده شده است. رویکرد شناختی رفتار هم از روانشناسی شناختی(با تاکیدش بر اثرات تفکر بر رفتار) و هم از رفتارگرایی(با تاکیدش بر فنون تغییر رفتار) نشأت می
گیرد. رویکردهای شناختی رفتار سعی می
کند تا بدفهمی
های دانش
آموزان را تغییر دهند، مهارتهای کنار
آمدن وی را تقویت نمایند، خود- کنترلی
...
پیشینه ومبانی نظری خودتنظیمی_1557408429_26721_5739_1265.zip0.08 MB |