فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی دارای 28 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
نوآوری
گرایی
-
Innovation Orientation
مقدمه
"
تنها یک تعریف صحیح از هدف کسب و کار وجود دارد: ایجاد مشتری... این مشتری است که کسب و کار را مشخص می
کند... از آنجا که هدف کسب و کار ایجاد مشتری است هر سازمانی تنها دو وظیفه اساسی دارد: بازاریابی و نوآوری" (تاجدینی و همکاران، 2006). بازارهای جهانی بطور فزاینده برای سازمان
ها رقابتی شده است. افزایش پیچیدگی و سرعت تغییرات، جهانی شدن تقاضای مشتریان و رقابت بیش از حد، شرایطی است که هر روزه سازمان
ها با آن درگیر هستند. توسعه محصول و نوآوری برای بقا و موفقیت سازمان
ها حیاتی هستند. همچنین آنها می
توانند نیازها و احتیاجات مشتریان را نسبت به محصولات و خدمات عرضه شده کنونی مؤثرتر ارضا نمایند(لیسبوا، اسکارمیس و لاگس، 2011). سازمان
ها در پاسخ به تغییرات در دانش مدیریتی و فنی، رقابت در صنعت، اهداف مدیران ارشد برای کسب شایستگی
های متمایز و بهبود سطح عملکرد سازمانی، نوآوری را می
پذیرند(دامان پور، واکر و آولانِد
-
Damanpour, Walker & Avellaneda
ا، 2009). شرکت
ها بدون نوآوری قادر به باقی ماندن در رقابت نیستند، اما همیشه بین نیاز به تغییر و نیاز به فرآیندهای کارآمد که پس از سالها تکرار و تمرین ساخته شده
اند، تعادل وجود دارد(تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری به عنوان(( پیاده
سازی ایده
های جدید که ایجاد ارزش می
کنند)) تعریف می
شود. این توصیف کلی به انواع مختلف از نوآوری مانند توسعه محصول، به کارگیری فناوری فرآیندهای جدید و شیوه
های مدیریت اشاره دارد. این به معنای پذیرش محصولات و یا فرآیندهای جدید برای افزایش رقابت
پذیری و سودآوری، بطور کلی براساس نیازها و الزامات مشتری است(لسکووار-اسپاکاپان و باستیک
-
Leskovar-Spacapan & Bastic
، 200). نوآوری نشان دهنده فرهنگی سازمانی است که معرفی فرایندها، محصولات و ایده
های جدید که زیربنای گرایش استراتژیک در درازمدت هستند را تشویق می
کند( تاجدینی و ترومان، 2010). نوآوری در محصولات / خدمات جدید و پیاده
سازی فرآیندهای کلیدی در حال تبدیل شدن به منابع برای مزیت رقابتی سازمان هستند(پریس، استویکا و بونسِلا
-
Price, Stoica & Boncella
، 2013). نوآوری ابزار اصلی است که به وسیله آن سازمان می
تواند به رشد پایدار دست یابد(مک اویلی و همکاران
-
McEvily et al
، 2004). نوآوری به سازمان
ها کمک می
کند با تلاطمات محیطی روبه رو شده و با پیچیدگی
های فزاینده محیط رقابتی امروزی سازگار گردند. بدین ترتیب شرکت
های نوآور می
توانند به این چالش
ها سریع
تر پاسخ دهند و محصولات و فرصت
های جدید بازار را بهتر از شرکت
های غیر
نوآور کشف کنند. نوآوری ابزاری است برای تغییر یک سازمان که می
تواند در قالب یک پاسخ به تغییرات محیط داخلی یا خارجی در قالب یک اقدام مؤثر برای تأثیرگذاری بر محیط باشد. از آنجا که حتی باثبات
...
پیشینه و مبانی نظری نوآوری گرایی_1556801772_26442_5739_1835.zip0.04 MB |