فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دارای 52 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مقدمه ......................................................................................................................................
22
تعاریف: ..................................................................................................................................
22
مدیریت دانش(
KM
) ...............................................................................................................
23
مدیریت ارتباط با مشتری(
CRM
) ............................................................................................
24
لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی..............................................................................................
26
مدیریت ارتباط با مشتری (
CRM
)و مدیریت دانش(
KM
)........................................................
.
27
عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری.............................................................................
.
30
فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(
CRM
)..........................................................................
31
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(
...
پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری_1556646457_26287_5739_1383.zip0.16 MB |