خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دارای 52 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مقدمه ......................................................................................................................................
22
تعاریف: ..................................................................................................................................
22
مدیریت دانش(
KM
) ...............................................................................................................
23
مدیریت ارتباط با مشتری(
CRM
) ............................................................................................
24
لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی..............................................................................................
26
مدیریت ارتباط با مشتری (
CRM
)و مدیریت دانش(
KM
)........................................................
.

27
عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری.............................................................................
.

30
فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(
CRM
)..........................................................................
31
مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری_1556646457_26287_5739_1383.zip0.16 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت