لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری.ppt( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد اسلاید 26 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
*
دکتر نصراللهي akbar.nasrollahi@yahoo.com akbar.nasrollahi@gmail.com
سازمان صدا و سيما
سوژه يابي نخستين مرحله و در حقيقت مهم و حساس ترين مرحله کار خبري است . اگر اين نخستين گام را درست، مطمئن و منطبق بر اصول حرفه اي برنداريم، يقينا در مراحل بعدي موفق نخواهيم بود.
انتخاب سوژه مناسب، پرداخت سريع، به موقع و صحيح سوژه در اعتمادزايي يا اعتمادزدايي به روابط عمومي بسيار مهم است.
*
دکتر نصراللهي akbar.nasrollahi@yahoo.com akbar.nasrollahi@gmail.com
بنابراين در اين عصر، روابط عمومي مي تواندموفق شود كه :
الف) سوژه هاي مورد نياز مردم را سريع انتخاب كند.
ب ) ابزار انتقال و انتشار سوژه را خوب بشناسد.
ج) سوژه هاي انتخابي را در بسته بندي مناسب بپردازد.
كمترين تعلل در انتخاب و پرداخت سوژه، موجب حذف يا کم اثر شدن روابط عمومي در رسانه مي شود.
*
اکبر نصراللهي - اداره کل آموزش و پژوهش معاونت سياسي سازمان صدا و سيما
آسيب شناسي و نقد وضع موجود:
متأسفانه سوژه يابي و شيوه پرداخت آن در بسياري از روابط عمومي ها مناسب نيست ؛ زيرا :
الف) برخي از مواقع از كنار سوژه هاي ناب و دست اول و مورد نياز مردم به راحتي ميگذرند .
....
پاورپوینت سوژه یابی در رسانه های خبری_1556216787_26119_5739_1248.zip0.34 MB |