فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی دارای 26 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
مقدمه ....................................................................................................................................................................................... 54
مبناي
اجتماعي
بازاريابي: تأمين
نيازهاي
انساني ...................................................................................................................... 55
تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي .......................................................................................................................... 56
مفهوم بازاریابی اجتماعی ......................................................................................................................................................... 59
تاریخچۀ
پیدایش
بازاریابی
اجتماعی ........................................................................................................................................ 62
تعریف بازاریابی اجتماعی ....................................................................................................................................................... 63
ديدگاه
بازاريابي
اجتماعي ........................................................................................................................................................ 65
ابعاد
بازاریابی
اجتماعی ........................................................................................................................................................... 66
مراحل انجام يك برنامه بازاريابي اجتماعي
.............................................................................................................................
67
مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................................................................................................................ 68
جنبه
های بازاريابي
اجتماعي
در
صنعت
بانكداري .................................................................................................................... 71
...
مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و مفاهیم بازاریابی اجتماعی_1553929740_24461_5739_1724.zip0.24 MB |