فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع دارای 48 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
-1 بخش اول: کانال توزیع
9
2-1-1 مقدمه
9
2-1-2- مفهوم فروش و بازاریابی
10
2-1-3 : آمیخته بازاریابی
11
2-1-3-1 : تعیین بازار هدف
11
2-1-3-2 : محصول
11
2-1-3 -2-1 : کیفیت
12
2-1-3 -2-2 : طرح محصول
12
2-1-3 -2 -3: ویژگی ها
13
2-1-3 -2 -4: نام تجاری
13
2-1-3 -2 -5: بسته بندی
13
2-1-3 -2 -6 : اندازه
14
2-1-3 -2 -7 : خدمات
14
2-1-3 -2 -8: تضمین نامه:
15
2-1-3 -3: ارتقاء :
15
2-1-3 -3 –1 : ارتقاء فروش
15
2-1-3 -3 -2 : تبلیغات
16
2-1-3 -3 – 3 : فروش شخصی
18
2-1-3 -3 – 4 : روابط عمومی
18
2-1-3 -3 – 5 : بازاریابی مستقیم
18
2-1-3 -3 – 6 : عوامل مؤثر بر ترکیب ترفیع
19
2-1-3 -3 – 7 : انتخاب یک روش ارتقایی
19
...
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسی کانالهای توزیع_1553929318_24448_5739_1745.zip0.24 MB |