لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پروپوزال
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 17 صفحه
قسمتی از متن .doc :
بیان مساله
علت وجودی هر سازمان نیل به اهدافی است که آن سازمان را شکل می دهد که همانا
اثربخشی و بهره وری سازمانی است
. تحقق اهداف سازمان در گرو همکاری و هماهنگی تمامی عواملی است که تعامل قانونمند آنها با یکدیگر به وجود سازمان معنا می بخشد. در این میان نقش یک عامل، بارزتر و برجسته تر از سایر عوامل است و آن نیروی انسانی در تمام سطوح سازمان است که باید به آن به عنوان یک عامل ذی شعور و دارای نیازهای مادی و معنوی، اهداف فردی و توقعات گروهی و سازمانی بیش از سایر عوامل توجه شود(سروش،1381).
اینکه
چگونه
نگرش و رفتارهای سازمانی
در
اثربخشی سازمانی
سهیم
می
شود،
موضوعی
است
که
سازمان
ها
می
خواهند
براي
توضیح
عملکردشان بدانند.
يکي از آفت هاي مهم مديريت، بــــي توجهي به کيفيت زندگي کاري کارکنان سازمان مي باشد. اين بی توجهی، اثر بخشي و کارايي سازمان را به شدت کاهش مي دهد. به دليل عـدم شناخت مديران سازمان از کيفيت زندگي کاري، اين مقوله، تناسب و اندازههاي واقعي خود را در سازمان ها از دست داده است.
در
...
پروپوزال ارزیابی اثر كيفيت زندگي كاري و رفتار شهروندي سازماني بر اثربخشي سازماني_1553780595_24346_5739_1773.zip0.04 MB |