فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهاي نوين تدريس دارای 41 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
روشهاي نوين تدريس:
فهرست مطالب:
تعريف روش:
2-14-تقسیمبندی روش تدريس:
1 ـ روشهای تاريخي 2 ـ روشهای نوين
2-15- روشهای نوين تدريس:
2-17- روش تدريس كارگاهي
2-18- الگوي دريافت مفهوم
2-19- الگوي تفكر استقرايي
2-19-1- مراحل تدريس الگوي تفكر استقرايي عبارتاند از:
2-20- الگوي آموزش كاوشگري
2-21- الگوي پيش سازمان دهنـــده
2-21-1- مراحل پيش سازمان دهنده:
2-22- الگوي يادسپاري
2-23- الگوي رشد عقلي
2-24- الگوي كاوشگري علمي
2-25- الگوي تدريس غیرمستقیم
2-26- الگوي بدايع پردازي (افزايش تفكر خلاق)
2-27- الگوي آگاهي يابي
2-28- الگوي ديدار در كلاس درس
2-29- الگوي پژوهش گروهي (تفحص گروهي)
2-30- الگوي آموزش آزمايشگاهي
2-31- الگوي كاوشگري علوم اجتماعي
2-32- الگوي يادگيري در حد تسلط آموزش مستقيـــم
2-33- الگوي آموزش براي رشد مفهوم و مهارت
2-34-روش ایفای نقش
2-35-تعریف آموزش
2-36- ادغام روشها، بهترین الگوی آموزش
2-37- توسعه روشهای تدریس
2-38- یادگیری استدلالی
-43- پیشینهی تحقیق:
2-43-1- پیشینه خارجی
2-43-2- پیشینه داخلی
منابع و مأخذ
الف- منابع فارسی
ب- منابع لاتین
...
مبانی نظری وپیشینه تحقیق روشهاي نوين تدريس_1551530142_23252_5739_1778.zip0.05 MB |