فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه دارای 31 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
فهرست مطالب:
رسانه:
2-3 ویژگی رسانه های جمعی:
2-4 روند کلی ارتباطات در شش مرحله مشخص:
2-5 دیدگاه های پیشگامان ارتباطات پیرامون تأثیرات رسانه های جمعی:
2-6 نظریه هانمن :
2-7 نظریه هایبرت :
2-8 نظریه «دنیس مک کوئیل » :
2-9 نظریه «هارولد لاسول » و «چارلز رایت میلز » :
2-10 «نظریه دهکده جهانی » «مارشال مک لوهان »:
2-11 دیدگاه «یان رابرتسون » و تایید نظریه دهکده جهانی
2-12 نظریه کاشت جرج گربنر :
2-13 نظریه تزریقی :
2-44 پیشینه داخلی پژوهش :
2-45 پیشینه خارجی پژوهش :
منابع فارسی :
منابع خارجی:
رسانه:
رسانه
Media
وسیله ای است برای نقل و انتقال اطلاعات، ایده ها و افکار افراد یا جامعه؛
اگر این تعریف را قبول کنیم باید حساب کنیم که رسانه بتواند از نوع انسانی
باشد یا سازمانی یا تکنولوژی، خود زبان نیز یک نوع رسانه است. یا کلاس درس
و دانشگاه و بالاخره رسانه های جمعی، از مطبوعات گرفته تا تلفن، رادیو،
تلویزیون و اینترنت
.
رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است. و دو نوع
کارکرد آشکار و نهان برای آن وجود دارد که کارکرد آشکار آن یعنی اینکه
...
مبانی نظری وپیشینه تحقیق رسانه_1551529578_23223_5739_1524.zip0.07 MB |