فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان دارای 65 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
1-2- خدمات
16
1-1-2- تعریف
16
2-1-2-
خدمت
به
عنوان
یک
فرایند
19
1-2-1-2- طبقه بندی فرایندهای خدماتی
20
3-1-2- تقسیم بندی خدمات
21
4-1-2- خدمت به عنوان یک سیستم
22
1 -4-1-2- سیستم عملیات خدماتی
22
2-4-1-2- سیستم ارائه خدمت
23
3-4-1-2- سیستم بازاریابی خدمت
23
2-2- بازاریابی خدمات
25
1-2-2- بازاریابی خدمات در مقابل بازاریابی کالاهای فیزیکی
26
2-2-2- مثلث بازاریابی خدمات
26
1-2-2-2- بازاریابی خارجی
28
2-2-2-2- بازاریابی داخلی
31
3-2-2-2- بازاریابی تعاملی
32
3-2-2- تکنولوژی و مثلث خدمات
35
4-2-2- آمیخته بازاریابی خدمات
...
ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدل های کیفیت خدمات به مشتریان_1551382939_22951_5739_1827.zip0.30 MB |