فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم) دارای 34 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1. مقدمه
12
2-2. کلیات
RM
12
2-2-1. تاریخچه و تعاریف
RM
12
2-2-2. تفاوت بازاریابی سنتی با بازاریابی رابطهمند
15
2-2-3. فلسفه بازاریابی رابطهمند
17
2-2-4. منحنی طول عمر رابطه خریدار و فروشنده
18
2-3. استراتژی های بازاریابی رابطهمند
19
2-4. مؤلفه های بازاریابی رابطهمند
21
2-4-1. اعتماد
21
2-4-2. تعهد
22
2-4-3. ارتباطات
23
2-4-4. حل تعارض
24
2-4-5. شایستگی
25
2-5. مدل های بازاریابی رابطهمند
25
2-5-1. مدل شش گانه بازاریابی رابطهمند
25
2-5-2. مدل بازاریابی رابطهمند بیتی و همکاران
31
2-5-3. مدل مورگان و هانت
33
2-6.
بانک ها و بازاریابی رابطهمند
35
2-6-1. بانک ها و فرآیند دو مرحله ای
35
...
ادبیات تحقیق و سوابق تحقیقاتی استراتژیها و نظریه های بازاریابی رابطه مند (فصل دوم)_1551382832_22947_5739_1694.zip0.66 MB |