فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق گرایش به داخل هزینه دارای 22 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
گرایش به داخل/ هزینه
- Internal/ cost orientation
فهرست مطالب:
مقدمه
2-2-5-2 بیان مسأله
2-2-5-3 پیشینه متغیر
نمودار(2-4) مدل فرضیه اصلی 4
منابع فارسی:
منابع لاتین:
مقدمه
همه سازمان
های انتفاعی و غیر انتفاعی امروزه درصدد افزایش بهره
وری در کارها و ایجاد ارزش بیشتر برای فعالیت
ها ودر نتیجه محصولات نهایی خود هستند. در دهه 1960 سازمان
های انتفاعی به بهبود فرآیندهای درون سازمانی روی آوردند. و در دهه 70 سازمان
ها به توسعه جزئیات استراتژی
های بازار و مشتری
گرایی پرداختند. در دهه 80 با افزایش تنوع در الگوهای مصرف مشتریان، سازمان
ها به توسعه محصولات جدید برای ارضای نیاز مشتریان علاقه
مند شدند، که مدل مایکل پورتر در این دهه پا به عرصه ظهور گذاشت. از دهه 1990 به بعد بود که سازمان
ها دریافتند برای باقی ماندن در عرصه رقابت فعالیت
های سایر نهادهای تأمین
کننده و توزیع
کننده و هماهنگی با آنها در کاهش هزینه
ها و افزایش ارزش نقش حیاتی دارد و از این زمان بود که بحث زنجیره تأمین مطرح گردید(شقاقی و نقشینه، 1388). رویکرد زنجیره ارزش، راهی برای بررسی نظام
مند (سیستماتیک) فعالیت
های سازمان است. بنابراین رویکرد زنجیره ارزش، به منظور فهم رفتار هزینه
ای سازمان و منابع بالقوه یا موجود آن، به تجزیه فعالیت
های سازمان به فعالیت
های راهبردی دست بزنند. در این دیدگاه، شرکت
ها مزیت رقابتی را از طریق عملکرد بهتر و ارزان
تر فعالیت
های راهبردی نسبت به رقبا کسب خواهند کرد(قره چه و ابوالفضلی، 1386). گرایش به داخل/ هزینه بر کارآیی در کلیه اجزای زنجیره ارزش تأکید می
کند و با استراتژی رهبری هزینه
های مایکل پورتر(1980) مرتبط است(تئودوسیو و همکاران، 2012). از دیدگاه پورتر استراتژی
ها به سازمان این امکان را می
دهند که از سه مبنای متفاوت از مزیت رقابتی بهره گیرد. آنها عبارتند از: رهبری در هزینه
ها، متفاوت یا متمایز ساختن محصولات و خدمات و سرانجام تمرکز نمودن همه توجه بر محصولات و خدماتی خاص.در رهبری هزینه
...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق گرایش به داخل هزینه_1550181263_22363_5739_1370.zip0.04 MB |