فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگيهاي تدريس، روشهاي نوين ياددهي و يادگيري دارای 29 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-2. تعريف واژهها:
2-2-1. روش تدريس:
روش:
چهار ويژگي خاص در تعريف تدريس وجود دارد كه عبارتند از :
2-2-2. روشهاي نوين یادگیری و ياددهي:
2-2-2-1. روش توضیحی:
2-2-2-2. روشسخنرانی:
2-2-2-3. روش اکتشافی:
2-2-2-4. حل مسئله:
2-2-2-5. روش مباحثه:
2-2-2-6. روش پرسش و پاسخ
2-2-2-7. روش آزمایشی:
2-2-2-8. واحد کار (پروژه):
2-2-2-9. گروههای کوچک:
2-2-2-10. روش نمایشی:
2-2-2-11. گردش علمی یا فعالیت خارج از کلاس:
2-2-2-12. روش بازیهای تربیتی:
2-2-3. روشهای تدریس سنتی و متداول:
مقایسه روشهای سنتی و نوین درفرایند یاددهی- یادگیری
چندرسانه:
2-2-4. یادگیری الکترونیک :
2-2-5. تعریف درسافزار:
2-2-5-1. درسافزارهای خودآموز:
ضرورتها و ویژگیهای درسافزارهای خود آموز
2-2-5-2. نرمافزارهای کمک آموزشی (مکمل آموزش)
ضرورتها و ویژگیهای نرمافزارهای کمک آموزشی (مکمل آموزش)
2-2-5-3. نرم افزارهای ابزار معلم
ضرورتها و ویژگیهای درسافزارهای کمک معلم
2-2-5-4. نرمافزارهای دایرهالمعارف و فرهنگ
ضرورتها و ویژگیهای نرمافزارهای دایرهالمعارف و فرهنگ
2-2-5-5. بازی و سرگرمیهای آموزشی
ضرورتها و ویژگیهای نرمافزارهای بازی و سرگرمی
2-2-5-6. کتابهای الکترونیکی
2-2-5-7. شبکههای آموزشی وب سایتها و وبلاگها آموزشی
2-2-5-8. نرمافزارهای آزمونساز
2-2-5-9. نرمافزارهای شبیهساز کارگاه یا آزمایشگاه
از مزاياي نرمافزارهاي شبيهسازي:
2-2-6. آموزش چندرسانهای:
...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق روش تدريس، ويژگيهاي تدريس، روشهاي نوين ياددهي و يادگيري_1550180335_22312_5739_1104.zip0.07 MB |