فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق تأثیر_کیفیت_درک_شده_و_اعتبار_برند دارای 203 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
دانشکده مدیریت و حسابداري گروه آموزشی مدیریت بازرگانی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی
عنوان:
تأثیر کیفیت درك شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز (مطالعه موردي؛ مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف استان گیلان)
استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز
نگارش: آرمین گلی نیمسال اول تحصیلی شهریور ماه
1393
ب
باسمه تعالی
صورتجلسه دفاع
با تأییدات خداوند متعال جلسه دفاع از پایاننامه کارشناسی ارشد آقاي
/
خانم
آرمین گلی
در رشته : مدیریت بازرگانی- بازاریابی
تحت عنوان: تأثیر کیفیت درك شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز (مطالعه موردي؛ مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف استان گیلان)
با حضور استاد راهنما، استاد (استادان) مشاور و هیأت داوران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
در تاریخ
1393/6/30
تشکیل گردید.
در این جلسه، پایاننامه با موفقیت مورد دفاع قرار گرفت.
نامبرده نمرة
( با احتساب
نمره مقاله)، امتیاز
دریافت نمود.
استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز
استاد (استادان مشاور): دکتر
هیأت داوران:
1
- دکتر کامبیز شاهرودي
2
- دکتر فرزین فرحبد
مدیر گروه یا رئیس تحصیلات تکمیلی واحد : دکتر ابراهیم چیرانی
معاون پژوهشی و فناوري دانشگاه آزاد اسلامی- واحد رشت
(اطلاعات این قسمت حتما
توسط کارشناس پژوهشی تکمیل گردد)
نمره حاصل از ارزشیابی
...
تأثیر_کیفیت_درک_شده_و_اعتبار_برند_1550180058_22305_5739_1767.zip1.09 MB |