فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری تحقیق اثربخشی آموزش علوم تجربی دارای 41 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
اثربخشی آموزش علوم تجربی
پیشینه نظری
2-3 چهار ویژگی خاص تدریس عبارت است از:
1-
برنامه ریزی یا طرح ریزی:
2-
راهبرد نظارت:
3-
راهبرد تنظیم:
2-4 انواع پیش سازمان دهنده ها
1-
پیش سازمان دهنده توضیحی:
2-
پیش سازمان دهندگان مقایسه ای:
2-5 ویژگی های پیش سازمان دهنده ها:
1-در مقام مقایسه، انتزاعی تر از مطالب بعدی هستند.
2-با مطالب قبلی یادگرفته شده ارتباط دارند (کدیور، 1387، ص159).
آزوبل چهار فعّالیت را معین می سازد:
1-
اعتلای تشکّل مجدّد:
2-
اعتلای دریافت فعّال یادگیری:
3-
فراخوانی گرایش انتقادی به موضوع درسی:
4-
واضح سازی
2-6 راهبردهای شناختی
1-
تکرار یا مرور:
2-
بسط یا گسترش معنایی:
ا-راهبردهای گسترش ویژه مطالب ساده و پایه:
الف) استفاده از واسطه ها :
ب) تصویر سازی ذهنی
...
پیشینه ومبانی نظری تحقیق اثربخشی آموزش علوم تجربی_1548682584_21442_5739_1990.zip0.06 MB |