لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 44 صفحه
قسمتی از متن .docx :
بخش دوم : مروری بر تحقیقات پیشین
در این قسمت به سراغ تحقیقات انجام گرفته پیرامون راهبردهای معماری برند می رویم. مسائلی که در ادامه به دنبال آن هستیم شامل موارد زیر می شود :
انواع گونه ها و استراتژی های معماری برند که در تحقیقات گذشته مورد بررسی قرار گرفته اند کدامند؟
به عقیده محققان قبلی ، مزایا و معایب هر کدام از انواع معماری های برند کدام است؟
شیوه دسته بندی و چارچوب دهی معماری های گوناگون برند در نظر محققان قبلی چگونه بوده است ؟
معیارهای انتخابی که محققین معرفی کرده اند تا شرکت ها بتوانند براساس این معیارها به راهبردهای معماری برند برسند کدامند؟به تعبیر دیگر چه مولفه ها ، عوامل و پارامترهایی در انتخاب و طراحی معماری برند موثراند و محققان به آن اشاره کرده اند؟
شرایط ، ضوابط و چارچوب های بسط برند در نظر اندیشمندان حوزه برند چیست؟ چرایی و چگونگی بسط برند را چگونه توضیح داده اند؟
الف) تحقیقات ژان نوئل کاپفرر
ژان نوئل کاپفرر
-
Jean – Noel Kapferer
درکتاب مدیریت راهبردی نام تجاری
-
strategic brand management
بیان می کند که فعالیت های شرکت ، شش نوع رابطه بین نام تجاری و محصول را آشکار می کنند. هر یک نقش معینی را به نام تجاری وا می گذارد تا جایگاه شخصی و طرق داعی اش ( اسمی و/یا بصری) را با محصولاتی که شامل می شود، مشخص کند :
نام تجاری محصول
نام تجاری خط/ رشته
نام تجاری دامنه
نام تجاری چترگونه
نام تجاری منبع (یا نام تجاری مادر)
نام تجاری حمایت کننده
...
پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت استراتژی برند_1546944936_20747_5739_1228.zip0.47 MB |