خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 15,000 تومان
استرس و فنون كاهش استرس
استرس و فنون كاهش استرس
قیمت : 15,000 تومان
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
قیمت : 15,000 تومان
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
قیمت : 15,000 تومان

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 5 صفحه
قسمتی از متن .doc :


پیشینه تحقیق
مطالعات انجام شده
رئیسی (2005) به بررسی و مقایسه اثر آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری ریاضیات در دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری پرداخت. نتایج مطالعه نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی برای دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری معنی دار است. همچنین نتایج نشان داد که این اثر بر دانش آموزان با اختلال یادگیری اثر بیشتری دارد.
اصلی آزاد و یارمحمدیان (1391) اثر آموزش فراشناخت و سازماندهی فضایی را بر عملکرد ریاضی کودکان دچار ناتوانی یادگیری ریاضی را مورد بررسی قرار دادند. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی شهر اصفهان بود. یافته ها نشان داد که آموزش فراشناخت و آموزش درک سازماندهی فضایی به یک اندازه در درمان اختلال یادگیری ریاضی مفید هستند.
روزیسکا
- Ruzycezka
(2003) اثر آموزش تجسم فضایی در میان دانش آموزان در شروع دوره آموزش هندسه و ترسیم را مورد مطالعه قرار دادند. در این مطالعه از دانش آموزانی استفاده شد که در درک اشکال هندسی و ترسیم و سازماندهی فضایی ضعیف بودند. نتایج نشان داد که آموزش سازماندهی فضایی می تواند تأثیر معنی دار در ارتقاء درک سازماندهی فضایی و هندسه و ترسیم در دانش آموزان داشته باشد.
گورسکا
- Gorska
(2005) مطالعه ای در دانشگاه کورکوف در مورد آموزش سازماندهی فضایی داشته است. این مطالعه بر روی دانشجویان فنی بوده است. در این مطالعه سطح توانایی سازماندهی فضایی مورد مطالعه قرار گرفت. نتایج نشان داد که استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی برای آموزش سازماندهی فضایی تأثیر معنی دار بر توانایی درک سازماندهی فضایی و مسائل کلامی توسط دانشجویان دارد.
پینل
1-
Pinel
و جری
- Jery
(2006) اثر سازماندهی فضایی را بر عملکرد در ریاضیات و مسائل کلامی مورد بررسی قرار داد. نتایج مطالعات آنها نشان می دهد که نقایص درک رابطه فضایی بر عملکرد در زمینه های متعدد ریاضیات مثل هندسه و حل مسائل پیچیده کلامی تأثیر می گذارد (به نقل از گارتلند
3-
Gartland
و استرونسیدر
- Stronsider
، 2007).
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی آموزش سازماندهی فضایی بر یادگیری کودکان با ناتوانی_1546942620_20667_5739_1993.zip0.01 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت