لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 6 صفحه
قسمتی از متن .docx :
2-4 پیشینه تحقیق
2-4-1 مروری بر پیشینه داخلی
راد
بخش، محمدی
فر، کیان ارثی (1392) در پژوهشی با موضوع اثر بخشی بازی و قصه
گویی بر افزایش خلاقیت کودکان نشان دادند که استفاده از روش
های بازی و قصه
گویی، با از بین بردن موانع خلاقیت، سکون فکری و کمک به حل مسائل با روندی لذّت بخش و سرگرم کننده موجب افزایش خلاقیت دانش
آموزان می
شود. به همین دلیل دانش
آموزانی که در جلسات بازی و قصه
گویی حضور می
یابند در یافتن راه
حل
های اصیل و جدید برای مسائل موفق
تر هستند.
کرمی، بختیاروآزاد الله، هاشمی، نظام . (1391) پژوهشی با هدف بررسی تأثیر آموزش مهارتهای شناختی و فرا
شناختی بر خلاقیت، انگیزه پیشرفت و خود پنداره دانش آموزان پسر سوم راهنمایی شهرستان قدس انجام داده
است که نتایج حاصله از تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده بیانگر این است که آموزش راهبرد
های شناختی و فرا شناختی در بالا بردن خلاقیت، انگیزه پیشرفت و خود پنداره تحصیلی دانش
آموزان مؤثر بوده
...
پیشینه تحقیق داخلی وخارجی مهارتهای فراشناختی_1546942284_20647_5739_1138.zip0.03 MB |