لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 9 صفحه
قسمتی از متن .docx :
پیشینه تحقیق خارجی وداخلی ناتوانی های یادگیری ونارساخوانی
پیشینه پژوهش
پژوهش های خارجی
مرور دقيق و موشکافانة شواهد تجربي مختلف نشان مي دهد که در حال حاضر براي اغلب يادگيرندگان در سطوح مختلف، به ویژه دانش آموزان نارساخوان، تجربة موقعيت هاي پيشرفت اعم از مدرسه و دانشگاه با گسترة وسيعي از هيجانات پيشرفت
- achievement emotions
همراه مي باشد. به بيان ديگر، نتايج مطالعات مختلف نشان مي دهد که الگوي تجارب هيجاني يادگيرندگان (منتج از سبک اسناد) در موقعيت هاي پيشرفت، به عنوان مهمترین عامل قابل مشاهده در کيفيت زندگي تحصيلي دانش آموزان از اهميت قابل ملاحظه اي برخوردار است (گوئتز
-
Goetz, T
.
، فرنزل
-
Frenzel, A
.
، پکران
-
Pekrun, R
.
و هال
-
Hall, N
.
...
پیشینه تحقیق خارجی وداخلی ناتوانی های یادگیری ونارساخوانی_1546941841_20625_5739_1985.zip0.03 MB |