لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 26 صفحه
قسمتی از متن .docx :
2-12- پژوهش های انجام شده در داخل کشور
- قره داغی (1386) در پایان نامه خود تحت عنوان " بررسی عوامل تاثیرگذار بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شرکتهای کوچک و متوسط توریستی استان تهران" می نویسد: یکی از این راهکارها که امروزه بسیاری از شرکتها بدان متوسل شده اند مدیریت ارتباط با مشتری است که علی رغمی که سرمایه گذاری درآن سالهای اخیر گزارشات بسیاری از شکست آن به دست رسیده است و این موضوع موجب شد تحقیقات فراوانی در مورد علل ناکامی و همچنین عوامل تاثیرگذار بر اجرای آن گردیده است از طرفی دیگر شرکتهای کوچک و متوسط در اقتصاد کنونی بسیاری از کشورهای دنیا نقش عمده ای در تولید ثروت و اشتغال بازی می کنند. با توجه به محدودیتهای مالی و انسانی و دیگر محدودیتها، این شرکتها به دنبال راههایی برای ادامه فعالیت در این فضای رقابتی هستند که مدیریت ارتباط با مشتری در این زمینه کمکهای زیادی به اینگونه شرکتها نموده است. نتایج این تحقیق به اینصورت است که روابط با مشتری و پویاییهای کسب و کار تاثیرگذارترین عوامل بر اجرای
CRM
در
SEM
ها است
و از طرفی تاثیرگذاری شاخص کیفیت و نوآوری نیز بر اجرای
CRM
در میان فاکتورها رد گردیده است (قره داغی،1386).
- بزاز جزایری و پرداختچی (1386) در پژوهشی با عنوان « تدوین مدل ارزیابی کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمانها » در پی تدوین برای ارزیابی کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمانها بودهاند. نتایج حاصل از تحلیلی عاملی، ابعاد مدل کیفیت زندگی کاری را در سه عامل ساختاری (مؤلفه هایی از قبیل سیاستهای سازمانی، نظام حقوق و مزایا، شرایط کارایمن، زمان کار انعطاف پذیر و امنیت شغلی) مدیریت (مؤلفههایی از قبیل کیفیت مدیریت و سرپرستی، نظام بازخوری، پرورش استعدادها و مهارتها، امکان رشد و پیشرفت در کار و مشارکت در تصمیمگیری) روانشناختی (مؤلفههایی از قبیل اهمیت و معنی داری، چالش برانگیز بودن شغل، هویت و استقلال در کار و تنوع فعالیتها و وظایف ) و اجتماعی ( مؤلفه هایی از قبیل انسجام اجتماعی در محیط کار، سازگاری تعادل بین شغل و جنبه های فردی نشان داده است. نتایج بدست آمده، مؤلفههایی متشکله مدل را برای ارزیابی وضعیت کیفیت زندگی کاری کارکنان سودمند و مناسب نشان داده است (بزاز جزایری و پرداختچی، 1386).
- مهرابی (1387) در پایان نامه کارشناسی ارشد خود با عنوان " ارائه مدلی جهت ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری
(
CRM
)
بر عملکرد شرکتها و سازمانها " می نویسد : با حرکت بازار به سمت رویکرد متمرکز بر مشتری
(CRM
...
پیشنه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت زندگی کاری وتعهد سازمانی_1546941818_20624_5739_1964.zip0.06 MB |