فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین دارای 58 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
2-1) مقدمه .............................................................................................................................................................................................
2-2) رفتار مصرف کننده ......................................................................................................................................................................
2-3) روانشناسی رفتار مصرف کننده ................................................................................................................................................
2-4) اهمیت درک رفتار مصرف کننده ............................................................................................................................................
2-5) انواع رفتار خرید مصرف کننده ...................................................................................................................................................
2-5-1) رفتار واکنشی عادی ................................................................................................................................................................
2-5-2) مشکل گشایی مجدد ..............................................................................................................................................................
2-5-3) مشکل گشایی گسترده ............................................................................................................................................................
2-6) فرآیند تصمیم گیری به خرید مصرف کننده .........................................................................................................................
شناخت مشکل ..........................................................................................................................................................................................
جمع آوری اطلاعات .................................................................................................................................................................................
ارزیابی گزینه ها ........................................................................................................................................................................................
تصمیم گیری درباره خرید .....................................................................................................................................................................
ارزیابی پس از خرید ...............................................................................................................................................................................
2-7) رفتار مصرفکننده در محیط دیجیتال .....................................................................................................................................
مدل شكلگيري و تأثير ساختار ذهني
.............................................................................................................................................
رفتار ارتباطي مصرفكنندگان در محيط ديجيتال
..........................................................................................................................
2-8) آمیخته بازاریابی دیجیتال
............................................................................................................................................................
2-9) انواع کالا در خريد
و
فروش
اينترنتي ...................................................................................................................................
2-10) عوا مل موثر بر تصمیم خرید در خرید ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ...............................................................................................................
2-10-1) ﻭﻳﮋﮔﻲﻫﺎﻱ ﺧﺮﻳﺪﺍﺭﺍﻥ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ .........................................................................................................................................
2-10-2) شرایط تحويل کالا ...............................................................................................................................................................
2-10-3) خدمات
مشتري ....................................................................................................................................................................
2-10-4) عوامل
مربوط
به
كيفيت
اطلاعات .....................................................................................................................................
2-10-5) تمایل یا نگرش مصرف کننده ..........................................................................................................................................
2-10-6) عوامل
برانگيزاننده ..............................................................................................................................................................
2-10-7) جنبه
...
چارچوب نظری و سوابق تحقیق تصمیم گیری خرید آنلاین_1555528758_19524_5739_1077.zip0.57 MB |