خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
قیمت : 25,000 تومان
پارپوینت آموزش نرم افزار spss  و کار با داده ها و توابع در spss
پارپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت  ( صورت سود و  زیان و اطلاعات مربوط )
پاورپوینت ( صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط )
قیمت : 25,000 تومان

پاورپوینت مهارتهاي اساسي ارتباط بين فردي

پاورپوینت مهارتهاي اساسي ارتباط بين فردي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : پاورپوینت مهارتهاي اساسي ارتباط بين فردي.ppt( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد اسلاید 21 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :


*
*
*
مهارتهای اساسی ارتباط بین فردی
*
طبیعت وخصوصیات ارتباط بین فردی:
ارتباط بین فردی را میتوان به صورت ارتباط رو در رو بین افرادی که مستقیما نسبت به هم آگاه هستند،تعریف کرد،وخصوصیات آن عبارتست از:
*
خصوصیات ارتباط بین فردی:

1-هم فرستنده وهم دریافت کننده حاضر هستند واز شرایط ارتباط آگاه هستند.
2- هر فرد شرکت کننده در فر ایند ارتباط، هر دو نقش فرستنده و دریافت کننده را بعهده می گیرد.بعبارت دیگر هر فرد دخیل درفرایند ارتباط باید دائما با فرد دیگر تطابق وسازگاری کند.در این نقش دوجانبه هم فرستنده وهم گیرنده باید با یکدیگر صحبت کنند،به هم گوش کنند و یکدیگررا مشاهده کنند.
3- شرکت کنندگان در ارتباط بین فردی بهم وابسته هستند.که ناشی از این واقعیت است که هریک از طرفین ،هر دو نقش فرستنده وگیرنده را ایفا می کنند.هر کدام خود را به جای دیگری می گذارد وسعی می کند واکنش دیگری را پیش بینی کند ورفتار خود را مطابق واکنش دیگری ،تطبیق دهد.
4- در ارتباط بین فردی ، معانی از اعمال و رفتار های شرکت کننده مشتق می شوند . رفتار ها عبارت ازاعمال قابل مشاهده هستند،یعنی آنچه که دیده یا شنیده می شود. فردی که از رفتار ها ،معانی را استنباط می کند ، ممکن است اشتباه کند یا نکند.
*
اصول مهارتهای بین فردی:( PLOT) 1Probing – سوال کردن 2- Listening گوش کردن 3- Observing مشاهده کردن 4- Telling ارائه اطلاعات
*
*
سوال کردن: عبارتست از کاوش- بررسی و بیرون کشیدن نکات مبهم چیزی و پی بردن به سرشت یا جزئیات آن چه چیز سوال کنیم: *واقعیات- احساسات- نظرات- تناقضات- سکوت- سایر واکنشهای کلامی و غیرکلامی مخاطبان مثل اخم و خاراندن سر * آن چیزی که دانستنش برای ما جهت رفع مشکلات مخاطب ضروری است
*
*
چرا سوال می کنیم: 1- برای دانستن- جستجو کردن – روشن کردن و کسب درک عمیقتری از واقعیات- موضوعات – احساسات و نظرات 2- برای ترغیب فرد دیگر به برقراری ارتباط- بیان کردن جزئیات و رک گویی در مورد دانسته ها- احساسات و نظراتش 3- برای هدایت ارتباط به سوی یک موضوع خاص 4- برای اینکه مخاطب مان احساس کند که ما به آنچه او برای گفتن دارد علاقه مندیم.
*
*
چگونه سوال کنیم: 1- باید به نحوی عادی- ساده- اتفاقی و دوستانه سوال کنیم 2- باید با استفاده از لغات تکنیکی – مطرح کردن سوالات پیچیده- سوالات فراوان در یک زمان خودداری کرد 3- سوالات را به نحو صادقانه ای بپرسید 4- سوالات باز منجر به گرفتن اطلاعات بیشتری میشود 5- احساسات فرد را در نظر بگیرید 6- اطمینان بدهید که اطلاعات محرمانه خواهد ماند 7-اگر لازم شد سوالات بیشتر و عمیقتری بپرسید 8-عزت نفس- نجابت و بزرگ منشی مراجعه کننده را به رسمیت بشناسید
*
....

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پاورپوینت مهارتهاي اساسي ارتباط بين فردي_1641503869_54519_5739_1092.zip2.75 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت