خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
قیمت : 25,000 تومان
پارپوینت آموزش نرم افزار spss  و کار با داده ها و توابع در spss
پارپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت  ( صورت سود و  زیان و اطلاعات مربوط )
پاورپوینت ( صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط )
قیمت : 25,000 تومان

پاورپوینت سيستم شناسايي و رديابي کشتيها از راه دور

پاورپوینت سيستم شناسايي و رديابي کشتيها از راه دور

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt
( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 22 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

سيستم شناسايي و رديابي کشتيها از راه دور

تاريخچه

پس از گرد همايي ديپلماتيک سال 2002 و انجام اصلاحات لازم به کنوانسيون بين المللي ايمني جان اشخاص در دريا و همچنين تسريع در اجراء الزامات نصب سيستم هاي شناسايي اتوماتيک کشتيها (AIS) ، در اجلاس 78 کميته ايمني دريانوردي ( ( MSC پيش نويس سندي در رابطه بااصلاحيه اي به SOLAS فصل XI-2 پيشنهاد گرديد تا امکانـي را جهت رد يابي و شناسايي کشتيها از راه دور فراهم سازد .
از آن زمان به بعد موضوع مذکور محور اصلي بحث اجلاسهاي مختلف IMO اعم از کميته هاي فرعي و اصلي قرار گرفت . در اجلاس هفتاد و نهم اعضاء کميته MSC با بهره برداري از سيستم LRIT جهت موارد ايمني علاوه بر موارد امنيتي مذکور موافقت نمودند ليکن بحث و بررسي در زمينه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE (2000 مايل ) و همچنين فصلي از کنوانسيون سولاس که سيستم مذکور به آن الحاق خواهد شد ، مورد اعتراض و بحث کشورهاي مختلف بود . در MSC 80 پس از اعلام مخالفت اکثر کشورها از جمله جمهوري اسلامي ايران با فصل پيشنهادي(XI-2 ) از سوي کشور آمريکا ، فصل پنجم کنوانسيون سولاس ( SAFETY ) بعنوان فصل مورد توافق جهت الحاق سيستم مذکور به آن قرار گرفت . در زمينه فاصله ارسال اطلاعات بعنوان COASTAL STATE نيز در MSC 81 بر روي فاصله حداکثر 1000مايل دريايي ( بصورت مشروط ) کشورها به توافق رسيدند.

برنامه اجرایی سیستم (ROAD MAP )

بر اساس مصوبه MSC.202(81) و MSC.211(81) ، برنامه اجرايي سيستم به شرح ذيل اعلام گرديد :

1- از اول ژانويه 2008 اقدامات اجرایی آغاز گردد (Enter into Force)

2 - تا اول جولاي 2008 تست بخشهای اصلی سيستم مي بايست آغازگردد . (System testing )

3- از اول ژانويه 2009 سيستم به صورت رسمي آغاز به کار نمايد. ((Implementation

تبعات عدم اجرا بموقع سیستم

در صورت عدم انجام اقدامات لازم توسط کشورهاي متعاهد تا زمان تعيين شده ،‌ از تردد ناوگان تجاري آن کشور در سفرهاي بين المللي ممانعت به عمل خواهد آمد.
به عبارت بهتردر صورت عدم مطابقت تجهیــزات شناورهای مشــمول با الزامــات مربوطه و یا عدم ارسال اطلاعات LRIT به کشور صاحب بندر بر اساس تعریف اعلام شده ، شناورهای مشمول سیستم اجازه ورود به بندر عضو کنوانسیون را نخواهند داشت.


فهرست مطالب و اسلایدها:

تاريخچه

برنامه اجرایی سیستم (ROAD MAP )

تبعات عدم اجرا بموقع سیستم

LRIT چيست ؟

شناورهاي مشمول سيستم LRIT

کاربران سيستم LRIT

زمان اجراء سيستم جهت شناورها

سيستم پایش کشتيها (VMS )

نمونه اي از سيستمهاي مونيتورينگ موجود

اجزاء سيستم LRIT

معماري سيستم LRIT

وظايف مالکان شناورها

وظايف کشورهاي متعاهد

وظايف IMO

وظايف هماهنگ کننده LRIT

کاربران سيستم LRIT

اقدامات دردست انجام توسط سازمان بنادر و دريانوردي

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پاورپوینت سيستم شناسايي و رديابي کشتيها از راه دور_1624112509_49920_5739_1477.zip2.36 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت