خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پروتکل آموزش شناخت درمانی در کاهش نگرش‌های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مصرف مواد
پروتکل آموزش شناخت درمانی در کاهش نگرش‌های ناکارآمد و باورهای مرتبط با مصرف مواد
قیمت : 19,000 تومان
 پروتکل آزمون انشاء
پروتکل آزمون انشاء
قیمت : 19,000 تومان
 پروتکل آموزش تاب آوری هندرسون و میلستسن
پروتکل آموزش تاب آوری هندرسون و میلستسن
قیمت : 19,000 تومان
پکیج (پروتکل) درمان شناختی_رفتاری (CBT)
پکیج (پروتکل) درمان شناختی_رفتاری (CBT)
قیمت : 25,000 تومان

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (PQ4R)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پرو تکل
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 35 صفحه
قسمتی از متن .doc :


دانلود پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (
PQ4R
)
به منظور گردآوری اطلاعات در این پژوهش از آزمونهای معلم ساخته تشریحی (از متون ساده و دشوار کتاب های درسی) استفاده شد. به منظور مقایسه دو گروه آزمایش و کنترل از نظر میزان دانش پیشین، از دروس تاریخ،علوم تجربی و زبان انگلیسی پایه سوم راهنمایی سه پیش آزمون به عمل آمده، و در پایان طرح نیز سه پس آزمون به منظور تعیین میزان تأثیر متغیر مستقل در یادگیری سه درس مذکور برای دو گروهبه اجرا درآمد.در ضمن بعد از طی دو هفته از پس آزمون اول برای اطلاع یافتن از میزان یادادری در همانسه درس، سه پس آزمون دیگر روی گروه های آزمایش و کنترل به عمل آمد.
پیش آزمون
: پیش آزمون ها برای دروس مذکور شامل 30 سوال، یعنی هر درسی 10 سوال و شامل مطالب درس های انتخاب شده بودند.
پس آزمون
: تعداد سوالات در پس آزمون ها برای دروس مذکورنیز شامل 30 سوال که تعداد 15 سوال آن با سوالات پیش آزمون مشترک بود.
آزمون یادداری
: آزمون های یادداری شامل 51 سوال، و ترکیبی از سوالات پیش آزمون و پس آزمون بود که پس از گذشت دو هفته از زمان اجرای پس آزمون اول روی دانش آموزان اجرا گردید.
روش جمع آوری اطلاعات
برای گردآوری اطلاعات مربوط به یادگیری و یادداری دانش آموزان از آزمون های معلم ساخته استفاده گردید. که هر کدام از آن ها بر اساس نمره (صفر تا 20) طراحی گردیده اند. آزمون های یادگیری معلم ساخته در دو مرحله پیش آزمون و پس آزمون و آزمون یادداری در یک مرحله بعد از گذشت دو هفته از اجرای پس آزمون اولاجرا گردید.در توضیح کامل تر باید بگوییم، که برای جمع آوری داده های حاصل از اجرای متغیر مستقل (راهبردهای شناختی): 12 متن از 3 کتاب درسی علوم تجربی با ماهیت درک کردنی، تاریخ با ماهیت حفظ کردنی و زبان انگلیسی با ماهیت کلامی (هر کدام 4 متن: دو متن آسان و دو متن دشوار) برای استفاده در پیش آزمونو پس آزمون ها انتخابشدند. هم چنین برای ارزشیابی میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان از این متون، 6 آزمونتشریحی تشکیل شده از سوالات آسان و دشوار با کمک دبیران مربوطه تهیه و پس از تأیید روایی آن ها، اجرا گردید (بانک سوالات در قسمت پیوست موجود می باشد).
برای تدریس راهبردهایشناختی 6 جلسه و هر جلسه 80 دقیقه(طبق جدول زمان بندی شده که به طور کامل در قسمت پیوست آن را آورده ایم) اختصاص داده شد. این برنامه طوری به اجرا درآمدکه در روند عادی اجرای برنامه های کلاسی خللی ایجاد نکرد. در واقع فقط یک کلاس (گروه آزمایشی) درگیر اجرای این برنامه شد و گروه کنترل روال معمول کلاسی خود را پشت سر گذاشتند.
اعتبار
- Validity
و پایایی
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پروتکل راهبردهای شناختی بر اساس پی کیو 4 آر (pq4r)_1563991759_28920_5739_1061.zip0.14 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت