خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی

پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی دارای 36 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


فهرست مطالب:
مقدمه
2-2 مبانی نظری
2-2-1دیدگاه مبتنی برمنابع (
RBV
) :
منابع ارزشمند
منابع کمیاب
تقلید ناپذیری
شرایط تاریخی خاص
ابهام علّی
پیچیدگی اجتماعی
جانشین¬پذیری
2-2-2 قابلیت های بازاریابی
2-2-2-1 مقدمه
2-2-2-2 بیان مسأله
2-2-2-3 پیشینه متغیر
نمودار(2-1 ) مدل فرضیه اصلی 1
جدول(2-1) پیشینه ارتباط متغیر قابلیت بازاریابی وعملکرد
2-2-2-4 تحلیل و نتیجه¬گیری
منابع فارسی:
منابع لاتین:
-1 مقدمه
جستجوی راه
های جدید جهت رقابت در بازارهای رقابتی جوهره اصلی تفکر استراتژیک و استراتژی بازاریابی بوده و کسب مزیت رقابتی موضوع اصلی مباحث استراتژی است(حسینی و پناهی، 1386). بقای سازمان
ها در محیط رقابتی امروز، راهی جز کسب مزیت رقابتی برای ایشان باقی نمی
گذارد. تئوری پردازان علم مدیریت دو رویکرد برای کسب مزیت رقابتی مطرح نموده
اند، رویکردی که مبتنی بر فرصت
های محیطی است و رویکردی که مبتنی بر قابلیت
های داخلی سازمان است. مطالعات متعددی توسط پژوهشگران دو دهه اخیر نشان داده
است که مزیت رقابتی مبتنی بر قابلیت
های داخلی سازمان، بهترین منشأ برای مزیت رقابتی است. از این رو انتخاب این رویکرد جهت تحلیل و بررسی منشأ رقابتی، روشی آزموده و مطمئن است(حاجی پور و مؤمنی، 13). مزیت رقابتی پایدار یک سازمان عمدتاً در پی ایجاد مزیت رقابتی در منابع داخلی آن حاصل می
گردد(هانت و مورگان
- Hunt & Morgan
، 1995). وقتی که محیط خارجی به سرعت هرچه تمام
تر در حال تغییر و پیشرفت است، تنها رویکردهای داخلی مانند رویکرد منبع محور می
تواند مبنای ثابت و پایداری را در اخذ تصمیم
های استراتژیک فراهم نماید(نارایانان
- Narayanan
، 2001). نگرش بر مبنای منابع اساساً عملکرد سازمانی را تابع ویژگی
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه ومبانی نظری قابلیتهای بازاریابی_1557408924_26750_5739_1276.zip0.06 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت