خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف

پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف دارای 68 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .docx
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مبانی نظری وپیشینه تحقیق یادگیری وتکلیف
فصل دوم
مقدمه
15
يادگيري از ديدگاه روانشناسي رفتارگرا
16
يادگيري از ديدگاه روانشناسي شناختي
18
نظريه رشدشناختي پياژه
20
نظريه يادگيري گشتالت
22
نظريه يادگيري معني‌دار كلامي
23
نظريه پردازش اطلاعات
26
راه‌بردهاي شناختي - فراشناختي
30
راهبردهاي تكرار در تكاليف ساده يادگيري
33
راهبرد مرور ذهني در تكاليف پيچيده يادگيري
34
راهبرد بسط دهي در تكاليف پايه
36
راهبرد بسط دهي در تكاليف پيچيده
37
راهبرد سازماندهي در تكاليف پايه
38
راهبرد سازماندهي در تكاليف پيچيده يادگيري
39
فراشناخت
40
معلمان كارآمد
46
پرورش مهارت‌هاي فكري
47
پرورش مهارت‌هاي حل مسئله
48
مهارتهاي تدريس
52
دستورالعمل‌هاي قبل از مطالعه
57
دستورالعمل‌هاي بعد از مطالعه
60
دستورالعمل‌هاي جهت گسترش حافظه
61
دستورالعمل‌هاي بهسازي حافظه
63
ادبيات پژوهش موجود در موضوع مورد مطالعه
65
فصل دوم
مقدمه
ريشه مكاتب عمده روانشناسي را بايد در دو فلسفه تجربه‌گرايي و فردگرايي جستجو نمود در فلسفه تجربه گرايي، اعتقاد براين است كه «تجربه» تنها منبع اصلي دانش‌اندوزي است ويادگيري از راه كسب تجربه حسي صورت مي‌گيرد. از اين رو گفته مي‌شود انديشه هاي انسان مستقيماً از تجارب حسي مايه مي‌گيرد. اين انديشه‌ها يا نتيجه مستقيم تجارب حسي هستند يا از تركيب و تداعي ميان آن تشكيل مي‌يابند.
برخلاف فلسفه تجربه‌گرايي، فلسفه فردگرايي، عقل يا خرد را منبع اصلي دانش مي‌داند. از نظر فردگرايان تجارب حسي داده‌هاي نامنظم و درهم و بر هم هستند كه مواد خام استدلال عقلي به حساب مي‌آيند ويادگيري نتيجه استدلال عقلي است كه درآن داده‌هاي خام برحسب طبقات معيني از فرضهاي ادراكي ذاتي ذهن، در اشكال معيني تفسير مي‌شوند. (هليگارد

- Hilgard, E.R
وباور

...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه و مبانی نظری یادگیری و تکلیف_1556875033_26511_5739_1564.zip0.05 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت