خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
قیمت : 25,000 تومان
پارپوینت آموزش نرم افزار spss  و کار با داده ها و توابع در spss
پارپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت  ( صورت سود و  زیان و اطلاعات مربوط )
پاورپوینت ( صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط )
قیمت : 25,000 تومان

پاورپوینت بررسی مدل الماس پورتر(با بیان چند نمونه)

پاورپوینت بررسی مدل الماس پورتر(با بیان چند نمونه)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : پاورپوینت بررسی مدل الماس پورتر(با بیان چند نمونه).ppt( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد اسلاید 29 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :


استاد محترم: جناب دکتر حجاریان

گردآوری:اعظم کی منش
دانشجوی کارشناسی ارشد کارآفرینی- دانشکده کارآفرینی- دانشگاه تهران

دیماه 1388


"The important thing is to try and shape the nature of competition to take control over your own destiny "


(porter-1997)


اين پرسش اقتصادي در عصر حاضر، ذهن اغلب اقتصاددانان، مديران صنايع و شركت‌ها و حتي دولتمردان را به خود مشغول ساخته است. به بيان ديگر، بحث رقابت‌پذيري يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي تجارت و فعاليت در محيط پويا و رقابتي امروز است. نظريه‌اي كه بتواند بیشتر نيازها و شرايط فوق را پاسخگو باشد، مدل "الماس مزيت رقابت ملي" مايكل پورتر است. بااینکه این مدل با انتقاداتی از طرف صاحبنظران روبروشده که منجر به انجام اصلاحاتی در این مدل و ایجاد الماس مضاعف شده است ولی اين مدل به ايجاد بينشي عميق در بين مديران، اقتصاددانان و سياست‌گذاران براي تنظيم مناسب‌ترين استراتژي به منظور ارتقاي موفقيت رقابتي در سطح بين‌المللي كمك مي‌كند.مفهوم و پيام اصلي اين مدل، چگونگي شكل‌دهي به محيط اقتصادي كشورها در راستاي دستيابي به موفقيت‌هاي جهاني مي‌باشد. در این مقاله مدل الماس پورتر و همچنین پاره ای از انتقادات وارد بر این مدل توضیح داده شده است. در پایان نیز نمونه هایی که از این مدل در صنایع مختلف استفاده کرده اند، گنجانده شده است.


رقابت‌پذيري : توانايي اقتصادي بنگاه براي ثابت نگه‌داشتن يا افزايش سهم بازار خود در هر بازار و فعاليتي است به گونه‌اي كه با افزايش درآمد واقعي، استانداردهاي زندگي و سود افزايش‌يافته و يا اينكه حداقل كاهش پيدا نكند.رقابت‌پذيري متأثر از عوامل متعدد، اقتصادي، اجتماعي و... است و در سايه برنامه‌هاي ملي و هدايت اقتصاد دولت‌ها حاصل مي‌شود و به مفهوم اجتماع ساده بنگاه‌هاي منفرد رقابت‌پذير نيست.

برای بررسی اینکه چرا ملل در صنایع خاصی از مزیت رقابتی و استدلالاتی برای استراتژی کمپانی و اقتصاد ملی نائل میشوند، پورتر ، استاد دانشكده مديريت بازرگاني دانشگاه هاروارد، تحقیقی 4 ساله در 10 کشور تجاری مهم یعنی دانمارک، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، سنگاپور، سوئد، سوئیس، انگلستان و آمریکا انجام داد. وی به همراه تیمی که شامل 30 پژوهشگر بود، که بیشتر آنان بومی کشورهای مورد بررسی بودند، این پژوهش را انجام داد.
....

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پاورپوینت بررسی مدل الماس پورتر(با بیان چند نمونه)_1554983559_25097_5739_1340.zip1.62 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت