خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
پاروپوینت سيستم هاي انرژي الکتريکي
قیمت : 25,000 تومان
پارپوینت آموزش نرم افزار spss  و کار با داده ها و توابع در spss
پارپوینت آموزش نرم افزار spss و کار با داده ها و توابع در spss
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
پاورپوینت بررسی اضافه ولتاژها درسیستم های قدرت
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت  ( صورت سود و  زیان و اطلاعات مربوط )
پاورپوینت ( صورت سود و زیان و اطلاعات مربوط )
قیمت : 25,000 تومان

پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومي

پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومي.ppt( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد اسلاید 16 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :


عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
تعاریف و مفاهیم
روابط عمومی: یعنی آنچه می گوئید، آنچه انجام می دهید و آنچه دربارۀ شما و سازمان شما می گویند؛
و به عنوان یکی از اعما ل مدیریت، تلاشی است مداوم، سنجیده و از روی برنامه برای شناخت افکار عمومی، با هدف ایجاد حسن تفاهم و درک متقابل بین سازمان و عامه و به منظور نفوذ بر افکار و رفتار و کسب حمایت آنها.

تعاریف و مفاهیم
محتوا: کلیه پیامهایی است که در چارچوب استراتژی ارتباطی سازمان بین آن و عامه ها ردو بدل می شود.
کارکردهای محتوا: نظارت، انتقال میراث فرهنگی، ایجاد همبستگی اجتماعی، تفریح و سرگرمی، اطلاع رسانی، اقناع، آموزش و راهنمایی، ترویج، انگاره سازی، هشیارسازی یا تخدیر.

تعاریف و مفاهیم
ویژگیهای محتوا:
نوعی کالاست. (ولی خرید و فروش مجدد آن محدود است).
قدرت است. آگاه تر توانمندتر است. (ولی باید توزیع شود)
اطلاعات بیشتر بهتر و گردش آن رونق است.
داده ها فاقد ارزش و جهت گیری است ولی محتوا تفسیر بردار است.
اطلاعات دانش است.

عامل های نفوذ بر محتوا
....

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومي_1554916745_24835_5739_1715.zip0.24 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 25,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت