خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
مبانی نظری اختلالات خواب
مبانی نظری اختلالات خواب
قیمت : 0 تومان
پروپوزال آموزش مولفه های هوش هیجانی بر الگوی ارتباطی و خودکنترلی خانواده های مبتلا به اعتیاد شهر زاهدان
پروپوزال آموزش مولفه های هوش هیجانی بر الگوی ارتباطی و خودکنترلی خانواده های مبتلا به اعتیاد شهر زاهدان
قیمت : 0 تومان
پروپوزال اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی (مطالعه موردی بانک رفاه استان ایلام)
پروپوزال اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی (مطالعه موردی بانک رفاه استان ایلام)
قیمت : 0 تومان
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 0 تومان

پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل

پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پروپوزال
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 18 صفحه
قسمتی از متن .doc :


مقدمه
در این فصل به تعریفی کلی از متغیرهای تحقیق پرداخته می شود. بین مسئله، اهداف تحقیق، اهمیت و ضرورت تحقیق، قلمرو تحقیق، فرضیات و سوالات تحقیق و تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق بیان خواهد شد.
ارگان، رفتار شهروندي سازماني را به عنوان نوعي از رفتار كاركنان سازمان تعريف مي كند كه هدف نهايي آن اثربخشي و بهبودعملكرد كلي سازمان است، فارغ از اينكه اهداف بهره وري فردي هر كارمند چيست؟ (ارگان
1. Organ
، 1988). اجزا و عناصر اصلي رفتار شهروندي سازماني عبارتند از:

نوعي از رفتار كه فراتر از حد و مرز تعيين شده توسط سازمان از جانب كاركنان بروز مي كند.
رفتاري كه توسط ساخت رسمي سازمان مورد شناسايي و تشويق قرار نمي گيرد.
رفتاري كه تاثير بسزايي در عملكرد سازمان يا موفقيت عملياتي دارد ( نت مایر
2. Netmeyer
، 1997)
مرور ادبيات موضوعي همچنين مشخص مي كند كه دو محرك اصلي براي رفتار شهروندي كاركنان وجود دارد:
نگرش هاي كاركنان در محيط كار
ويژگي هاي شخصيتي و فردي كاركنان ( بولینو
3
.
Bolino
، 1999)
تعداد مطالعاتي كه به اين مقوله پرداخته اند به طور روز افزوني افزايش يافته است، ولي با اين وجود همچنان در تعريف ابعاد رفتارشهروندي كاركنان كاستي هايي وجود دارد ( نت مایر، 1997)
.
در اين پژوهش براي تعريف ابعاد رفتار شهروندي كاركنان از رويكرد نت ماير و ديگران ( لپین، 2002) استفاده شده است كه در

1. گذشت و فداكاري
2. داشتن نيت پاك و خوب
3. وجدان كاري
4. نوع دوستي
وفاداري مشتريان با ابعادي چون مراجعات مجدد مشتري، خريد مجدد مشتري، ميزان شكايات مشتري و حساسيت مشتري نسبت به قيمت قابل تشريح است كه بيانگر هر دو وجه وفادري مشتريان يعني وفاداري رفتاري و تمايلي است. علاوه بر اين رابطه مثبت بين كيفيت درك شده خدمت از جانب مشتري با وفاداري مشتريان و رابطه بين رضايت مشتريان با وفاداري مشترياندر مدل هاي پيشين مورد. تاييد قرار گرفته است ( تیلور
4. taylor
، 1994)
پژوهش حاضر برآن است به بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در شعب بانک های ملت شهرستان آمل بپردازد.
1
-
2
تبیین مسأله
چيزي

كه

يك

شركت

...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پروپوزال بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی کارکنان با میزان وفاداری مشتریان در بانکهای ملت شهرستان آمل_1553782308_24389_5739_1568.zip0.04 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 0 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت