لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پروپوزال
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 63 صفحه
قسمتی از متن .doc :
پروپوزال مدیریت بازرگانی بازاریابی بین الملل
اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
مقدمه
امروزه برند تبدیل به یک الزام استراتژیک برای سازمانها گشته است چرا که آنها را در جهت ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان یاری می
نماید. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمانها میباشد. زیرا یک برند قدرتمند میتواند اعتماد مشتریان را هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش داده و به آنها کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک نمایند. (
Chen & Chang, 2008
) برند
ها
از
لحاظ
اقتصادي
و استراتژيك
جزو
دارايي
هاي
با
ارزش
شركت
ها
و
حتي بدون
اغراق
از
با
...
پروپوزال اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد_1553778547_24295_5739_1331.zip0.11 MB |