لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پروپوزال
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 27 صفحه
قسمتی از متن .docx :
مقدمه
صادرات معمول ترین راه پیش روی شرکت
ها برای شروع فعالیت های بازاریابی در خارج کشور است. یکی از مهمترین دلایل این امر این است که صادرات در مقایسه با سایر روش های بین المللی شدن به منابع کمتری نیاز دارد.
کشورهای مختلف شرکت های خود را به صادرات تشویق می کنند زیرا این فعالیت مهم
,
اشتغال را در داخل کشور آن ها افزایش
,
وضعیت رقابتی را توسعه و درآمدهای ارزی را بهبود میبخشد.
از این منظر، هر دو اندازه و رشد سریع صادرات جهانی
جهت یک تعهد موثر در مورد منابع و
طراحی استراتژی های موفق بازاریابی بین المللی که
اجازه می دهند تا شرکت ها عرضه در بازار را ایجاد ، ارائه و حمل و مبادله
کند که دارای یک ارزش برتر برای مشتریان، بازاریابان، و غیره می باشد (مورگان
Morgan
و همکاران 2004). به این ترتیب،
مزیت های رقابتی در بازارهای خارجی ممکن است با
تاثیر مثبت بر عملکرد صادراتی فعلی و آینده
به دست آید، (مورگان و همکاران 2006). با این حال، در
زمینه بازاریابی بین المللی، دانش گسترده در مورد فاکتورهای مهم در تعیین مزایای رقابتی شرکت ها در بازارهای خارجی
و تاثیر آنها روی عملکرد صادرات بسیار کمیاب است.
امروزه بسیاری از سازمان ها و تأمین کنندگان خدمات در سطح بازارهای جهانی و در سطح داخل مرزهای سازمان با شرایط رقابتی تنگاتنگی رو به رو هستند . مشتریان امروزی تقاضای بیشتر و جزئی تر داشته و به دنبال محصولات و خدمات ارزان تر ، با کیفیت بالاتر و زمان تحویل سریع ترهستند (مامه
Momme
2002).
اکثر مطالعات در مورد عملکرد صادرات به یک مجموعه ای از متغیرهای بسیار متنوع متمرکز شده اند( آبا
Aaby
و اسلاتر، 1989؛ کاووسکی
Cavusgil
و زو،؛ کاتسیکا
Katsikeas
...
پروپوزال بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات_1553777693_24283_5739_1027.zip0.27 MB |