خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
ادبیات نظری  وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق اوقات فراغت جوانان و دانشجویان
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری انحرافات جنسی
ادبیات نظری انحرافات جنسی
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
ادبیات نظری بحران و مدیریت بحران
قیمت : 19,000 تومان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
ادبیات نظری تحقیق افسردگی در زنان
قیمت : 19,000 تومان

چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش مزایا ومدلهای مدیریت دانش

چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش مزایا ومدلهای مدیریت دانش

فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش مزایا ومدلهای مدیریت دانش دارای 69 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


مدیریت دانش

مفهوم دانش و انواع آن

2-2-1-2- اطلاعات

2-2-1-3- دانش

2-2-1-4- معرفت

2-2-2- هرم دانش

2-2-3- انواع دانش

2-2-4- سبک های ایجاد و تبدیل دانش

2-2-4-1- جامعه پذیري از دانش ضمنی به دانش ضمنی

2-2-4-2- بیرونی سازي از دانش ضمنی به دانش صریح

2-2-4-3- انتشارسازي يا ترکیب از دانش صریح به دانش صریح

2-2-4-4- درونی سازي از دانش صریح به دانش ضمنی

2-2-5- شکاف دانش

2-2-5-1- برون سازی

2-2-5-2- ارتباط

2-2-5-3- درونی سازی

2-2-5-4- اجتماعی شدن

2-2-5-5- مکان یابی و کسب دانش صریح بیرونی جدید برای گروه

2-2-5-6- مکان یابی و کسب دانش ضمنی بیرونی برای گروه

2-2-5-7- ایجاد دانش جدید برای گروه

2-2-6- سازمان دانش مدار

2-2-6-1- ایجاد سازمان دانش مدار

2-2-6-2- خطرات و دام‌ها

2-2-7- مفهوم مدیریت دانش، فرآیندها و مزایای آن

2-2-7-1- تعاریفی از مدیریت دانش

2-2-7-2- رشد و توسعه مدیریت دانش

2-2-7-2-1- کوچک سازی

2-2-7-2-2- توسعه تکنولوژی

2-2-7-3- فرآیندهای مدیریت دانش

2-2-7-3-1- شناسایی نیاز به دانش

2-2-7-3-2- شناسایی دانش

2-2-7-3-3- تحصیل دانش

2-2-7-3-4- خلق دانش

2-2-7-3-5- ذخیره سازی و سازماندهی دانش

2-2-7-3-6- تسهیم و انتقال دانش

2-2-7-3-7- کاربرد دانش

2-2-7-4- مزایاي مدیریت دانش

2-2-7-5- مدل‌هاي مديريت دانش

2-2-7-5-1- مدل كلي ساختار نظام‌هاي مديريت دانش

2-2-7-5-2- مدل مديريت دانش بنيادي در سازمان

2-2-7-5-3- مدل راهبردي مديريت دانش

2-2-7-5-4- مدل چهار حلقه اي مديريت دانش

2-2-7-5-5- مدل چرخه حيات دانش

2-2-7-6- اهميت و ضرورت مديريت دانش در سازمان‌هاي دولتي

پیشینه تحقیق

2-3-1- پیشینه داخلی

2-3-1-1- رهبری تحول آفرین

2-3-1-2- مدیریت دانش

2-3-2- پیشینه خارجی

2-3-2-1- رهبری تحول آفرین

منابع فارسی :

منابع لاتین



مدیریت دانش

مفهوم دانش و انواع آن

مفهوم مدیریت دانش براي مدت‌هاي مدیدي به صورت علمی اما غیررسمی مورد استفاده واقع شده است. فقدان یک توافق عمومی در ارائه تعریف مشخص از این مفهوم، به ایجاد آشفتگی و اغتشاش منجر شده است. بنابراین، به منظور درك بهتر مفهوم مدیریت دانش باید ابتدا به بررسی مفاهیم داده، اطلاعات، دانش و ارتباط میان آن‌ها بپردازیم .

عبارتهای اطلاعات و داده، اغلب به‌جاي عبارت دانش به کار برده می‌شوند.

اما در واقع آن‌ها مفاهیم متفاوتی دارند و درك تفاوت آن‌ها براي انجام یک کار دانش محور بسیار حیاتی و مهم است.

داده[1]

داده یک واقعیت از یک موقعیت و یا یک مورد از یک زمینه خاص بدون ارتباط با دیگر چیزهاست. داده‌ها منعکس کننده تعاملات و مبادلات کامل و واحد و منسجمی هستند که تحت عنوان جزء ناچیز از آن‌ها یاد می‌شود. این اجزاء در پایگاه‌هاي داده، ذخیره و مدیریت می‌شود (نوروزیان، 1384). در حقیقت داده‌ها حقایق و واقعیت‌هاي خام هستند، که به خودي خود معنایی ندارند (مختاري و یمین فیروزه، 1383). پیتر دراکر عنوان می‌کند که اطلاعات یعنی داده‌هاي مرتبط و هدف‌دار به بیانی دیگر از نظر او داده‌ها به تنهایی مربوط و هدف‌دار نیستند (داونپورت و پروساك، 1379). داده‌ها داراي اهمیت هستند به خاطر این که شرط لازم و ضروري براي خلق اطلاعات محسوب می شوند (Awad & Ghaziri,2004) .

2-2-1-2- اطلاعات[2]

اطلاعات از قرار گرفتن داده‌ها در یک زمینه یا محیط خاص ایجاد می شود. با افزودن ارزش به داده‌ها، در واقع آن‌ها را به اطلاعات تبدیل می کنیم .ویژگی اطلاعات آن است که می‌توان آن را به‌صورت مستندات مکتوب یا فایل‌هاي موجود در پایگاه داده‌ها نگهداري کرد: مثلاً نوشتن هزینه هر دانش‌آموز در یک دبیرستان و در یک سال تحصیلی خاص به عنوان اطلاعات محسوب می شود (جعفري مقدم،1372، 8). اضافه کردن زمینه و تفسیر به داده‌ها و ارتباط آن‌ها با یکدیگر، موجب شکل گیري اطلاعات می شود. اطلاعات داده‌هاي ترکیبی و مرتبط همراه با زمینه و تفسیر آن است. ارتباط داده‌ها ممکن است بیان کننده اطلاعات باشد. ممکن است صرفاً ارتباط داده‌ها به اطلاعات منجر نگردد مگر این که موجب درك مفهوم آن‌ها باشد. اطلاعات در حقیقت داده‌هاي خلاصه شده را در بر می گیرد که گروه بندي، ذخیره، پالایش، سازماندهی و تحلیل شده اند تا بتوانند زمینه را روشن سازند، می توان با بررسی اطلاعات به اتخاذ تصمیمات پرداخت (نوروزیان، 1384).



[1] Data

[2] Information

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

چارچوب نظری تحقیق وپیشینه پژوهش مزایا ومدلهای مدیریت دانش_1550308174_22460_5739_1747.zip0.31 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 19,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت