فصل دوم پایان نامه،پیشینه،ادبیات پژوهش ،کارشناسی ارشد روانشناسی،مفهوم ،مبانی نظری،مبانی نظری وپیشینه تحقیق ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب دارای 33 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: ورد و قابل ویرایش با فرمت .doc
بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::
بازاریابی و مدیریت آن
اصل اول : گرایش تولید
اصل دوم : گرایش محصول
اصل سوم: گرایش فروش
اصل چهارم: گرایش بازار یابی
اصل پنجم : گرایش بازار یابی اجتماعی
- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای
سازمانها
- اهمیت بازاریابی بین المللی در عصر اینترنت
1) صادرات
الف) صادرات مستقیم
ب) صادرات غیرمستقیم
2) مشارکت
الف) اعطای امتیاز
ب) روش قرارداد تولید
پ) قرارداد مدیریت
ی) مشارکت مستقیم
3) سرمایه گذاری مستقیم
- اینترنت و اهمیت آن
- استفاده از اینترنت در بازاریابی
- بازاریابی الکترونیک
- اهمیت طراحی وب
ساده و قابل دسترس:
عنوان صفحه
- Page Title
:
محتوا مناسب:
اولویت بندی اطلاعات ارائه شده به کاربر:
مرور آسان در وب سایت:
...
ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب_1548189436_21226_5739_1357.zip0.05 MB |