خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 15,000 تومان
استرس و فنون كاهش استرس
استرس و فنون كاهش استرس
قیمت : 15,000 تومان
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
قیمت : 15,000 تومان
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
قیمت : 15,000 تومان

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی هوش هیجانی وخود کار آمدی

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی هوش هیجانی وخود کار آمدی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .docx( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 19 صفحه
قسمتی از متن .docx :


بخش دوم: تحقیقات داخلی و خارجی
تحقیقات داخل کشور
مشهدی (1392)
به بررسی رابطة بین هوش هیجانی و خودکارآمدی بین 71 معلم زبان انگلیسی در موسسات خصوصی زبان می پردازد. نتایج تحقیق حاضر نشان داد که هوش هیجانی معلمین رابطه معنی دار و مستقیمی با خودکارآمدی آنها دارد و می تواند بصورت قابل ملاحظه ای میزان خودکارآمدی را در بین معلمین پیش بینی کند.
جناآبادی (1392)
در پژوهشی به بررسی رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی دانش آموزان دختر شاهد و ایثارگر مقطع متوسطه هر زاهدان پرداخت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان می دهد که رابطه معناداری بین مولفه مهارت های درون فردی هوش هیجانی با موفقیت تحصیلی برقرار است و بین خودکارآمدی و موفقیت تحصیلی نیز رابطه معناداری وجود دارد.
فرید و صلیبی (1392)
به بررسی ارتباط بین خودکارآمدی تصوری و هوش هیجانی با سبک‌های مقابله با استرس در بین دانش‌آموزان تیزهوش دبیرستانی دختر استان قم پرداختند نتایج پژوهش نشان داد که بین سطوح مختلف خودکارآمدی تصوری و سبک مقابله با استرس حل مسئله رابطة معنا‌داری وجود دارد. همچنین بین هوش هیجانی و سبک مقابله با استرس حل مسئله و سبک‌های حمایتی و شناختی رابطة معنا‌داری وجود دارد.
اسماعیلی، کتابیان و خداداد (1391)
در پژوهشی به بررسي نقش هوش هيجاني و خودکارآمدي بر سبک مديريت کلاس درس معلمان تربيت ‌بدني پرداختند. نتايج اين بررسي نشان داد که هر سه فرضيه پژوهش که در مورد پيش‌بيني سبک‌هاي مديريتي حمايتي، اصلاحي و پيشگيرانه معلمان بودند در سطح آماري (
>P
0.05) مورد تأييد قرار گرفته و متغيرهاي هوش هيجاني و خودکارآمدي از قدرت پيش‌بيني‌ معتبري براي تبيين سبک مديريتي معلمان تربيت ‌بدني برخوردارند. همچنين بين معلمان زن و مرد در هر سه سبک مديريتي (حمايتي، اصلاحي و پيشگيرانه) تفاوت معناداري وجود نداشت. اما در برخي ابعاد هوش هيجاني و خودکارآمدي تفاوت معنادار مشاهده شد
.
بهادری و همکاران
(1390)
تحقیقی با عنوان
رابطه هوش هيجاني با خودكارآمدي و پيشرفت تحصيلي و مقايسه آن ها در دانش آموزان ممتاز وعادي انجام دادند
.
نتایج این تحقیق نشان داد که رابطه معنادار و مستقیمی بین این سه مولفه وجود دارد.
اقدمی باهر و همکاران (1388)
به
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی هوش هیجانی وخود کار آمدی_1546945646_20773_5739_1398.zip0.06 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت