خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 15,000 تومان
استرس و فنون كاهش استرس
استرس و فنون كاهش استرس
قیمت : 15,000 تومان
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
قیمت : 15,000 تومان
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
قیمت : 15,000 تومان

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد، رفتار شهروندی

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد، رفتار شهروندی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 6 صفحه
قسمتی از متن .doc :


پیشینه تحقیق
احمدي و حسن زاده در سال (1390) مطالعه اي با عنوان "رفتار شهروند سازماني، مديريت ارتباط با مشتري و عملکرد سازماني شرکت توليد و پخش مواد غذايي"، انجام دادند. نتايج حاصل از اين مطالعه نشان داد که رفتار شهروند سازماني تاثير مستقيم بر عملکرد سازماني شرکت هاي توليد و پخش مواد غذايي در استان کردستان ندارد. بلکه با بهره گيري از روش هاي جديد بازاريابي، مانند مديريت ارتباط با مشتري است که رفتار شهروند سازماني با رضايت مشتري و بهره وري، به عنوان دو فاکتور مهم عملکرد سازماني ارتباط پيدا مي کند. به عبارت ديگر، مديريت ارتباط با مشتري، رابطه رفتار شهروندي سازماني و عملکرد سازماني را تعديل مي کند.
طاهر پور کلانتري و طيبي طلوع مطالعه اي با عنوان "رابطه مديريت ارتباط با مشتري (
CRM
) با عملکرد"، در سال (1389) انجام دادند. جامعه آماري پژوهش، تمامي بانكهاي مركزي بخش دولتي و خصوصي شهر تهران است. به منظور جمع آوري اطلاعات، يك پرسشنامه براي سازمان بانكها و دو پرسشنامه ديگر براي مشتريان بانكها طراحي و تدوين شد. تحقيقات متعدد نشان مي دهد كه
CRM
تأثير بسزايي بر عملكرد بازاريابي سازمانها ميگذارد. ليكن، در پژوهش انجام شده بين متغيرهاي مورد مطالعه ارتباط ضعيفي وجود دارد.
تحقيقي با عنوان "تاثير استراتژي ارتباط با مشتري (
CRM
)، در مديريت استراتژيک بازار"، توسط عباسي و ترکمني در سال (1389) انجام شد. در اين مطالعه مدل اجراي
CRM
در مديريت استراتژيک بازار با سه بعد فکري، اجتماعي و فناوري اطلاعات مورد بحث و بررسي قرار گرفت. و ضمن معرفي مديريت روابط با مشتري در مديريت استراتژيک بازار و مزاياي به کارگيري آن، روندهاي ارتباط با مشتري و چالش هاي پيش روي سيستم هاي
CRM
و مدل اجراي آن مورد مطالعه قرار گرفت.
خانلري و سهرابي در سال 1385، تحقيقي با عنوان "ارائه مدل مفهومي جهت سنجش بلوغ مديريت ارتباط با مشتري در سازمانهاي فناوري اطلاعات" انجام دادند که در اين تحقيق سعي بر ارائه مدل مفهومي با در نظر گرفتن رتبه هر يک از عوامل در جهت استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري در سازمانهاي فناوري اطلاعات نموده اند (دهمرده و همکاران، 1389: 93).
اميري در سال 1388، تحقيقي با عنوان "بررسي کيفيت خدمات مديريت ارتباط با مشتري و تدوين بهينه
CRM
در نظام بانکداري با استفاده از تکنيک
TOPSIS
"، انجام داد که هدفش تدوين برنامه بهينه مديريت ارتباط با مشتري در بانک تجارت شيراز بود (اميري، 1388: 43).
بامداد صوفي و همکارانش در 1389 تحقيقي با عنوان "ارزيابي عملکرد
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد، رفتار شهروندی_1546944910_20746_5739_1562.zip0.03 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت