خانه راهنمای خرید پیگیری سفارش پشتیبانی درباره ما تماس با ما
محصولات مرتبط
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
بررسي عملكرد بيمه ايران با توجه به مدل كارت امتيازي متوازن (شاخص هاي چهارگانه BSC ) براي اجراي استراتژي
قیمت : 15,000 تومان
استرس و فنون كاهش استرس
استرس و فنون كاهش استرس
قیمت : 15,000 تومان
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
امنيت در شبكه هاي محلي بي سيم
قیمت : 15,000 تومان
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
بررسي جايگاه ايران در بازار جهاني نفت
قیمت : 15,000 تومان

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : مقاله وتحقیق
نوع فایل : .doc( قابل ويرايش و آماده ارائه )
تعداد صفحه 12 صفحه
قسمتی از متن .doc :


پیشینه تحقیق
مطالعات داخلی
نصیرزاده (1382) ميزان كاربرد برخي فن آوريهاي مديريت مالي در شركت هاي تحت پوشش دولت را مورد بررسی قرار داده و تنگناهاي موجود را شناسایی کرده است. نتايج مطالعه حاكي از آن است كه شركت هاي تحت پوشش دولت، جهت پيش بيني متغيرهاي مالي، از روش هاي صورت هاي مالي مقايسه اي، بررسي روند و تجزيه و تحليل نسبت هاي مالي استفاده مي كنند و براي ارزيابي طرح هاي بلند مدت (سرمايه اي) نيز روش دوره بازيافت سرمايه را بكار مي گيرند. نتایج نشان داده است که بکارگیری فن آوری های جدید می تواند روند انجام روش های گفته شده را تسریع سازد.
مشایخی و همکاران (1384) عوامل كليدي موثر بر كاربرد فناوري اطلاعات در سازمانهاي دولتي ايران را مورد بررسی قرار دادند. براساس يافته‌هاي اين پژوهش، اعضاي پانل دلفي در مجموع 37 عامل را در موفقيت و شكست كاربرد فناوري اطلاعات در سازمانهاي دولتي ايران كليدي تشخيص داده‌اند. لازم به ذكر است كه به 20 عامل از اين عوامل در پژوهشها و مطالعات پيشين در بخش دولتي اشاره شده است و 17 عامل ديگر را اعضاي پانل ارايه كرده‌اند.
اسدی و کریمی (1386) بررسی سازه هاي موثر بر کاربردهاي فناوري اطلاعات
(IT)
توسط آموزشگران مراکز

آموزش علمي- کاربردي را مورد مطالعه قرار دادند. جامعه آماري اين تحقيق را آموزشگران مراکز آموزشي علمي - کاربردي کشاورزي تشکيل داده است. نتايج نشان داد که بين ميزان آشنايي و مهارت در زبان انگليسي، آشنايي و مهارت اينترنتي، آشنايي و مهارت کامپيوتري، زمينه بکارگيري فناوري اطلاعات، عوامل فني و شرايط محيطي با ميزان استفاده آموزشگران از فناوري هاي مختلف اطلاعاتي رابطه مثبت و معني داري نشان داد. نتايج حاصل از مقايسه ميانگين ها نشان داد بين آموزشگران با مدارک تحصيلي مختلف و وضعيت استخدامي مختلف از نظر ميزان پذیرش فناوري هاي اطلاعاتي تفاوت معني داري وجود دارد.
شعاعی و علوی (1386) عوامل موثر بر پذيرش فناوري اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه هاي دانشکده هاي فني

دانشگاههاي دولتي شهر تهران را در قالب مدل پذیرش فناوری مورد بررسی قرار دادند. عوامل اين مدل در پژوهش حاضر، شامل برداشت ذهني از مفيد بودن، برداشت ذهني از آساني استفاده، نگرش نسبت به استفاده و تصميم به استفاده از فناوري اطلاعات به عنوان متغيرهاي مستقلي هستند که بر متغير وابسته استفاده از فناوري اطلاعات تاثير مي گذارند. جامعه آماري پژوهش را 160 نفر کتابدار تشکيل می دادند. يافته هاي حاصل از پژوهش حاضر نشان داد عوامل سازنده مدل پذيرش فناوري در اين پژوهش نيز در چارچوب مدل به عنوان عوامل تاثيرگذار بر پذيرش فناوري اطلاعات شناسايي شده اند.
درانی و رشیدی (1386) عوامل موثر بر پذيرش فناوري اطلاعات توسط دبيران مدارس هوشمند شهر تهران با تاکيد

بر مدل پذيرش فناوري اطلاعات

را مورد مطالعه قرار دادند. روش تحقيق، مدل يابي معادلات ساختاري و جامعه پژوهش، کليه دبيران مدارس هوشمند شهر تهران (149 نفر) بودند. نتايج به دست آمده بيانگر آن است که متغير برداشت ذهني از آساني استفاده از فناوري اطلاعات بر متغير برداشت ذهني از مفيد بودن فناوري اطلاعات و نگرش نسيت به فناور اطلاعات، اثر معنادار دارد. متغير برداشت ذهني از مفيد بودن فناوري اطلاعات، بر متغير تصميم به استفاده از فناوري اطلاعات اثر معنادار دارد. متغير تصميم به استفاده از فناوري اطلاعات بر متغير استفاده از فناوري اطلاعات اثر معنادار دارد.
خلیل مقدم و همکاران (1387) عوامل موثر بر ميزان پذيرش فناوري اطلاعات و ارتباطات (آي سي تي) در مركز جامع

خدمات آي سي تي قرن آباد در استان گلستان را مورد بررسی قرار دادند. نمونه مورد مطالعه شامل 218 كاربر بود. نتایج مطالعه نشان داد که بين متغير وابسته ميزان پذيرش آي سي تي و متغيرهاي مستقل سن، ميزان تحصيلات، جنسيت، وضعيت تاهل، شيوه زندگي، شغل اصلي، و ميزان مهارت رايانه اي كاربر، تعداد افراد آشنا با رايانه در خانواده، تعداد افراد اداري در خانواده، ميزان تحصيلات خواهر بزرگ تر كاربر، ميزان انگيزه خانواده از كاربرد آي سي تي به منظور كار و كاريابي و كار از راه دور، پيچيدگي آي سي تي، تصوير ذهني از آي سي تي، قابليت رويت مزاياي آي سي تي، و ميزان استفاده خانواده از رسانه هاي مكتوب»، رابطه مثبت در سطح معني داري يك درصد وجود دارد.
باقری و همکاران (1388)
...

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

پژوهش تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری_1546941745_20620_5739_1584.zip0.02 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت